Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز و به نقل از رویترز، شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز آمریکا، اعلام کرد: از امروز پروازهای با مبدا یا مقصد دو فرودگاه شهر نیویورک را از روزانه 157 پرواز به تنها 17 پرواز کاهش خواهد داد.

گرگ هارت، مدیر عملیات شرکت یونایتد، گفت:‌ ما فکر می‌کنیم که یونایتد ایرلاینز، باید در این شرایط بحرانی به ارائه خدمات حیاتی خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریم هوایی دو فرودگاه نیوآرک و لاگوآردیا نیویورک، از جمله شلوغ‌ترین آسمان‌های جهان به شمار می‌رود و ما مسئولیت داریم که افراد و کالاها را به جایی که باید باشند، منتقل کنیم.

این شرکت همچنین اعلام کرده است چه کارمندان بر سر کار باشند و یا در مناطق شیوع کرونا خانه نشین شده باشند، حقوق و مزایای آنها را پرداخت خواهد کرد.

این کاهش پروازها با مقصد و مبدا نیویورک حداقل برای سه هفته ادامه خواهد داشت.

ایالت نیویورک از جمله مناطقی در آمریکاست که بیشترین شیوع ویروس کرونا را شاهد بوده است.

تعداد قربانیان ابتلا به کرونا در این ایالت از مرز 3500 نفر گذشته و در واقع 40 درصد از کل کسانی که به خاطر کرونا در آمریکا جان خود را از دست داده‌اند، ساکن این ایالت بوده‌اند.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 یونایتد ایرلاینز کاهش پرواز پرواز به نیویورک شرکت یونایتد ایرلاینز آمریکا وخامت شیوع ویروس کرونا گرگ هارت مدیر عملیات شرکت یونایتد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: یونایتد ایرلاینز کاهش پرواز پرواز به نیویورک یونایتد ایرلاینز شرکت یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل کارمندان مخالف همکاری با رژیم اسرائیل را اخراج کرد

شرکت آمریکایی گوگل ۲۸ کارمند را که در اعتصاب ۱۰ ساعته در دفاتر این شرکت در نیویورک و سانی ویل کالیفرنیا در اعتراض به همکاری تجاری خود با ارتش رژیم اسرائیل شرکت کرده بودند را اخراج کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شرکت گوگل روز چهارشنبه، 29 فروردین، شماری از کارمندان خود را به دلیل اعتراض این افراد به امضای قرارداد میان این شرکت با رژیم صهیونیستی اخراج کرد.

پیش از این رسانه‌های آمریکایی گزارش داده بودند تحصن گروهی از کارکنان شرکت گوگل در نیویورک به بازداشت 9 نفر منجر شده است. گزارش شده که کارکنان بازداشت‌شده به تازگی آزاد شده‌اند. 

معترضان که عضو گروهی به نام «فناوری برای آپارتاید نیست» هستند از شرکت گوگل خواسته بودند قرارداد رایانش ابری موسوم به «نیمبوس» که 1.2 میلیارد دلار ارزش دارد را با رژیم اسرائیل لغو کند.

معترضان معتقدند که این قرارداد نظارت رژیم صهیونیستی را تسهیل می‌کند و رنج مردم فلسطین را بیشتر می‌کند. پیشتر نیویورک تایمز به نقل از منابع خود گزارش داده بود که رژیم اسرائیل یک سیستم آزمایشی تشخیص چهره را در نوار غزه برای نظارت گسترده بر فلسطینیان معرفی کرده است.

یک نماینده اطلاعاتی اسرائیل به این روزنامه اعلام کرد که سیستم تشخیص چهره از فناوری‌های شرکت خصوصی اسرائیلی Corsight و Google Photos استفاده می‌کند.

سخنگوی گوگل درباره اخراج‌ها گفت رفتار معترضان کاملا غیرقابل قبول است و مداخله در کار سایر کارکنان و نقض خط‌مشی شرکت است.

کارکنان اخراج شده گوگل می‌گویند که از طریق ایمیل از این موضوع آگاه شدند و از تصمیم گوگل شوکه و عصبانی هستند؛ یکی از کارکنان اخراج شده گوگل گفت: این یک پاسخ بسیار نامتناسب به کارکنانی است که از اخلاق و پاسخگو نگه داشتن گوگل در قبال وعده‌های خود دفاع می‌کنند؛ اقدام گوگل در اخراج کارکنان معترض، تغییری بزرگ در نحوه پاسخگویی گوگل به انتقادات کارکنانش است.

بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نابرابری‌های نژادی درون اتاق‌های اعدام در آمریکا
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • گوگل کارمندان مخالف همکاری با رژیم اسرائیل را اخراج کرد
  • شعار "بهت افتخار می کنیم ایران" در مترو نیویورک آمریکا (فیلم)
  • وزیر خارجه راهی نیویورک شد
  • امیر عبداللهیان عازم نیویورک شد
  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا + اینفوگرافیک
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری
  • جزییات اقدام عجیب آمریکا برای حضور وزیر امور خارجه ایران در نیویورک
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر