Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:46:04 GMT

استاندار قم: مشارکت جوانان زمینه‌ساز جهش تولید است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۸۷۱۶

استاندار قم: مشارکت جوانان زمینه‌ساز جهش تولید است

بهرام سرمست روز یکشنبه در پیام خود آورده است: جوانی بهار زندگی و از عطیه‌های ارزشمند الهی است و جوانان یکی از مهم‌ترین و باارزش‌ترین سرمایه‌های اجتماعی و انسانی جامعه محسوب می‌شوند. قشری مهم و تأثیرگذار که رمز موفقیت هر کشوری دررسیدن به توسعه و پیشرفت، مرهون استفاده مطلوب و شایسته از ظرفیت جوانان در عرصه‌های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام ادامه یافت است: ایران اسلامی به‌عنوان کشوری جوان و بهره‌مند از جوانانی نخبه و دین‌دار،  از شرایط و موقعیت بسیار خوبی برای رشد و بالندگی در تمامی عرصه‌های علمی، اقتصادی و بین‌المللی برخوردار می‌باشد.

پیام می‌افزاید: نام‌گذاری سالروز ولادت جوان رعنای حماسه کربلا و اسوه‌ پاکی و مردانگی حضرت علی‌اکبر(ع) به‌عنوان روز جوان، انتخابی زیبا و الهام‌بخش و حرکتی ارزنده در جهت الگودهی به جوان آگاه و متعهد است. فرصت را مغتنم دانسته ضمن تبریک این روز فرخنده به جوانان پرشور و متعهد کشور و استان قم، آرزوی توفیقات بیشتر برای آنان دارم.

۱۱ شعبان سالروز ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر(ع) به‌عنوان روز جوان نام‌گذاری شده است.

برچسب‌ها حرم حضرت معصومه (س) قم روز جوان بهرام سرمست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه س قم روز جوان بهرام سرمست حرم حضرت معصومه س قم روز جوان بهرام سرمست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون پس از عملکرد درخشان تیم ملی فوتبال زیر ۱۸ سال دختران برابر ازبکستان در تورنمنت کافا گفت: در ابتدا به کادر فنی تیم ملی جوانان تبریک می‌گویم که نیمه مربی‌ها را با قدرت و با یک کامبک عالی به نفع خودشان تمام کردند.

وی در ادامه اضافه کرد: روز گذشته شاهد یک بازی عالی و تاکتیکی خوبی از بازیکنان تیم ملی جوانان برابر ازبکستان بودیم. همین بازیکنان جوان پشتوانه در سال های آینده می توانند پشتوانه تیم ملی بزرگسالان کشورمان باشند. بازیکنان این تیم دو سال در اردوها و مسابقات مختلف حضور داشتند. با پیروزی برابر حریف دیرینه خودشان که در رنکینگ هم یک پله بالاتر از ایران هست، توانستند پیروز میدان باشند و این نشان از پیشرفت نوجوانان و جوانان ما است.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان اظهار داشت: من به عنوان بیننده و مربی فوتبال از این بازی بسیار لذت بردم. امیدوارم این پیروزی ها ادامه دار باشد و تیم ملی جوانان بتواند در این تورنمنت قهرمان شود.

کد خبر 6085120

دیگر خبرها

  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • کاهش تصدی‌ دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند