Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@14:48:32 GMT

آخرین تحرکات نظامی مشکوک آمریکا در عراق

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۸۷۲۹

 خرداد: یک منبع آگاه در استان الانبار از اقدام نیروهای آمریکایی به بازسازی و مقاوم‌سازی بناهای موجود در پایگاه عین الاسد خبر داد.

به گزارش خرداد از  ایلنا به نقل از پایگاه خبری المعلومه، یک منبع آگاه عراق گزارش داد که نیروهای آمریکایی همزمان با ورود نظامیانی که پیشتر از دیگر پایگاه‌های ائتلاف بین‌المللی خارج شده‌اند، بناهای متروکه در پایگاه عین الاسد را بازسازی می‌­کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این منبع در ادامه افزود: «عملیات ساخت و بازسازی ساختمان‌­های فرسوده و متروکه در پایگاه عین الاسد به منظور اسکان نیروهای آمریکایی خارج‌شده از پایگاه­‌های دیگر صورت می‌­گیرد.»

وی توضیح داد که به نظر می‌­رسد آمریکا طرحی برای احداث ساختمان­‌های جدید داخل پایگاه عین الاسد دارد تا همه نیروهای خارج‌شده از دیگر پایگاه‌­های عراقی را در آن‌ها اسکان دهد. برچسب ها: آمریکا ، عراق

منبع: خرداد

کلیدواژه: آمریکا عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا و معاون او در مقاله ای که در روزنامه واشنگتن پست منتشر شد، درباره به خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی این کشور هشدار دادند.

در مقاله واشنگتن پست به نقل از این دو مقام ارشد آمریکایی آمده است: نیروهای آمریکایی در خارج از کشور در برابر تهدید پهپادهایی که در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند، آسیب‌پذیر هستند. پایگاه‌های نظامی محلی ما نیز تقریباً هیچ حسگر پهپادی ندارند.

این مقامات افزودند: تا کنون چندین پهپاد در حال پرواز بر فراز پایگاه‌های نظامی و تأسیسات هسته‌ای آمریکا شناسایی شده است. ما پهپادهایی را بر فراز پایگاه‌های نیروی هوایی «لانگلی» در ویرجینیا و «وایتمن» در میسوری شناسایی کردیم.

رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا و معاون او اذعان کردند که آژانس های امنیتی و نظامی آمریکا اقدامی برای پذیرش مسؤولیت و متوقف کردن این حملات انجام نداده‌اند.

کد خبر 6086234

دیگر خبرها

  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • آغاز حمله پهبادی به پایگاه عین‌الاسد در عراق
  • حمله پهبادی به پایگاه عین‌الاسد در عراق
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» عراق
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم