Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:13:04 GMT

کشف گور جمعی در غرب الانبار

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۸۸۲۲

کشف گور جمعی در غرب الانبار

اداره اطلاعات نظامی وزارت دفاع عراق امروز(یکشنبه) اعلام کرد، 29 مخفیگاه داعش را منهدم و یک گور دسته جمعی متعلق به شهدای نیروهای امنیتی و غیر نظامیان را در شهرستان هیت واقع در غرب الانبار شناسایی کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المعلومه، اداره اطلاعات نظامی وزارت دفاع عراق در بیانیه ای گفت، نیروهای امنیتی این کشور  به یک آشیانه داعش در منطقه الخوضه واقع در شهرستان هیت در الانبار یورش بردند و یک موتور سیکلت و مواد و تجهیزات دیگر موجود را در داخل آن توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این منبع افزود، بعد از  بازرسی دقیق این مخفیگاه، یک گور دسته جمعی را کشف کردند که متعلق به کارکنان و غیر نظامیانی بود که توسط تکفیری های داعش اعدام شده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی برای تأمین زمین مسکن نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ادامه رایزنی‌های این اداره کل با مسئولان نیروهای مسلح برای تأمین اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری امروز _ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در دیدار با سردار اسلامی رئیس املاک و اراضی ستاد کل نیروهای مسلح کشور و رؤسای ادارات املاک و واگذاری نیروهای مسلح ارتش، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و مرزبانی جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از همکاری و تعامل دو جانبه این اداره کل با نیروهای مسلح با توجه به شرایط خاص منطقه در راستای تأمین مسکن نیروهای مسلح در سنوات گذشته بر توجه و همکاری این نیروها به ویژه ارتش جمهوری اسلامی در حال حاضر بر تأمین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در این استان تاکید کرد.

وی با توجه به تلاش ۲ سال گذشته در رابطه با الحاق زمین به شهر زاهدان به میزان ۲۶۷ هکتار و تخصیص ۵۰ درصد این اراضی به عنوان سهم اداره کل راه و شهرسازی استان از اراضی ارتش واقع در جنوب شهر زاهدان و پیگیری ستاد کل نیروهای مسلح بر دریافت اذن فرمانده معظم کل قوا که منجر به دستور معظم اله در پایان سال گذشته شد افزود: انتظار می‌رود در حال حاضر که اذن مقام معظم رهبری صادر و از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ابلاغ شده است مراحل انتقال سند مالکیت یعنی ۵۰ درصد اراضی الحاقی نیز به این اداره کل تا دو هفته آینده انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه مراحل الحاق، تهیه طرح جامع، تفصیلی، تفکیکی و آماده سازی این اراضی تهیه و در کمیسیون ماده پنج نیز مصوب شده است بلافاصله برای امر مسکن مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن این استان اختصاص خواهد یافت.

اکبری در این دیدار هرگونه همکاری بین را منوط به توجه نیروهای مسلح به ویژه از اراضی ارتش برای تأمین بخشی از زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن اعلام کرد.

سردار اسلامی رئیس املاک و اراضی ستاد کل نیروهای مسلح کشور نیز در این نشست از اقدامات اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در راستای تأمین زمین مسکن نیروهای مسلح به ویژه نیروهای مرزبانی، انتظامی و سپاه پاسداران و نیز صدور سند مالکیت از اراضی در اختیار مالکیت این ارگان‌ها قدردانی کرد.

کد خبر 745612

دیگر خبرها

  • حضور نیروهای امنیتی فرانسه در مقابل کنسولگری ایران در پاریس
  • حضور نیروهای امنیتی فرانسه در مقابل کنسولگری ایران در پاریس در پی تهدید به انفجار + فیلم
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • جلسه هم اندیشی بازگردانی اتباع در شهرستان بهارستان
  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • نگاه ما به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت تهدید است
  • رایزنی برای تأمین زمین مسکن نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان
  • ارتش با ۴۸ هزار شهید کارنامه درخشانی در حراست از ایران دارد