Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز حبیبی  روز یکشنبه در جریان بازدید استاندا اردبیل از پروژه‌های عمرانی این دانشگاه  مهمترین این پروژه ها را  کتابخانه مرکزی ، فاز دوم دانشکده فنی ، خوابگاه دانشجویی شهید میرزایی ، استخر ورزشی ، گلخانه تحقیقاتی، دانشکده کشاورزی و علوم انسانی دانشگاه ذکر کرد.

وی همچنین بیان کرد: عملیات اجرایی المان یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی با اعتبار 14 میلیارد ریال و اجرای خوابگاه خیرساز ویژه دانشجویان متاهل با اعتبار 20 میلیارد ریال که توسط خیر اردبیلی قدرت حاج‌نوری تامین می‌شود ، آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار اردبیل هم گفت: تمامی پروژه های عمرانی در دست اجرا در دانشگاه محقق اردبیلی با اقدامی جهادی در حال انجام است که این موضوع نشانگر تلفیق علم و عمل و حرکت در مسیر سازندگی است. 

اکبر بهنامجو  افزود: همه پروژه‌های هدفگذاری شده در این دانشگاه از جمله ، خوابگاه ، دانشکده فنی ، کشاورزی و علوم انسانی ، کتابخانه مرکزی دانشگاه ،گلخانه تحقیقاتی ، خوابگاه خیرساز ویژه دانشجویان متاهل و استخر با اقدام جهادی در حال اجرا می باشد.

وی با اشاره به آغاز اجرای یادمان شهدای گمنام این دانشگاه خواستار احداث این یادمان به شکل سرپوشیده و در مساحت بزرگ‌تر برای استفاده  فرهنگی دانشجویان و اقشار مختلف مردم شد.

استاندار اردبیل بیان کرد: در صورت طراحی مناسب به شیوه نمایشگاه فرهنگی و نماز خانه این مکان می تواند فضایی مناسب برای حضور فرهنگی و مذهبی جوانان و دانشجویان باشد.

بهنامجو  در ادامه از خوابگاه ویژه دانشجویان متاهل در حال اجرای خیر ساز بازدید و از اقدامات خیران در این زمینه قدردانی کرد.

برچسب‌ها افتتاح طرح ریاست دانشگاه محقق اردبیلی استانداری اردبیل اکبر بهنام جو 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح استانداری اردبیل اکبر بهنام جو افتتاح طرح استانداری اردبیل اکبر بهنام جو دانشگاه محقق اردبیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی بهتر وحدت و برج آزادی درسال جدید با اجرای پروژه‌های عمرانی

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به تعطیلات نوروزی و برای آمادگی بهتر برای میزبانی از برنامه‌های هنری، چند پروژه عمرانی در مجموعه تالار وحدت و همچنین برج آزادی کلید خورد.

در راستای بهبود زیر ساخت‌های این مجموعه رنگ‌آمیزی و بهسازی سن تالار وحدت آغاز شد. در مجموعه برج آزادی نیز، سن تالار اصلی این مجموعه رنگ‌آمیزی می‌شود.

همچنین در بخش عمرانی تالار وحدت، پروژه اتصال خطوط فاضلاب مجموعه تالار وحدت به خط الگوی فاضلاب شهری نیز از امروز آغاز شد.

سیستم فعلی جمع‌آوری فاضلاب تالار وحدت به صورت سبتیک است که با توجه به اجرای سیستم فاضلاب شهری در منطقه و تبعیت از سازمان آب و فاضلاب استان تهران، اصلاح این سیستم در راستای جلوگیری از آسیب به محیط زیست و امکان تصفیه آب جهت مصارف کشاورزی صورت می‌‌گیرد.

در این پروژه، سه خط موجود و اصلی فاضلاب مجموعه تالار وحدت از انتهای مسیر به لوله‌های مخصوص متصل شده و از طریق حفاری تونلی به عمق ۳ متر در محوطه، به خط اصلی فاضلاب شهری متصل می‌شود.

طراحی و رفع ایرادات مربوط به سیستم اعلان حریق تالار وحدت و همچنین تهیه موکت‌های سالن انتظار تالار وحدت از دیگر اقداماتی است که تا شروع مجدد فعالیت‌های هنری در این مجموعه صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

خبرنگار: نسترن اسکندرپور 

 

 

دیگر خبرها

  • برای تأمین اعتبار با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه ورود کنید
  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق تا نیمه اول امسال
  • میزبانی بهتر وحدت و برج آزادی درسال جدید با اجرای پروژه‌های عمرانی
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم