Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:19:31 GMT

افزایش ۳۱ درصدی جابجایی کالا در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۸۸۸۷

افزایش ۳۱ درصدی جابجایی کالا در استان ایلام

نورالله دلخواه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر ۵۳ شرکت حمل و نقل کالا و سه هزار و ۴۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه باری در استان در امر جابجایی کالا فعالیت دارند.

وی افزود: در حال حاضر به دلیل ویروس کرونا، مشکلی در خصوص حمل و نقل انواع کالاها از جمله کالاهای ضروری مردم استان وجود ندارد.

دلخواه با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا به ویژه کالاهای اساسی اعمال نشده است، گفت: میزان جابجایی کالاهای صادر شده در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام بیان کر: در فروردین ماه سال جاری ۳۲ هزار تن کالا طی یک هزار و ۹۰۰ بارنامه جابجا شده که از لحاظ میزان بارنامه صادر شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

کد خبر 4893004

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای صادرات کالا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام شهرکرد فاصله گذاری اجتماعی طرح غربالگری گرگان روز طبیعت بارش باران سال جهش تولید بیرجند ضدعفونی جابجایی کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ درصدی جابه‌جایی کالا از طریق ناوگان حمل‌ونقل لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: طی سال گذشته پنج میلیون و ۳۹۰ هزار تن انواع کالا با ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان جابه‌جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ با چهار میلیون و ۹۷۳ هزار تن، ۸.۴ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: این میزان کالا در قالب ۴۰۲ هزار فقره بارنامه جابه‌جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ با ۳۸۳ هزار بارنامه، پنج درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: در حال حاضر ۱۱۷ شرکت حمل‌ونقل کالا، ۲۰ هزار و ۲۰۹ راننده و ۱۱ هزار و ۹۹۹ ناوگان باری سنگین، سه پایانه عمومی حمل بار در بخش حمل‌ونقل باری استان فعالیت می‌کند.

شیروانی به آمار وانت‌بارهای استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۲ هزار و ۸۵ وانت‌بار و ۱۵۷ راننده دارای کارت هوشمند در حمل کالای استان مشغول فعالیت هستند و در سال ۱۴۰۲ میزان هزار و ۲۳۴ تن توسط ناوگان وانت‌بار در استان جابه‌جا شده است.

کد خبر 6083845

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان
  • قیمت کالاهای اساسی افزایش نیافته است
  • رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای کرمانشاه
  • رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه
  • افزایش ۱۲۲ درصدی صادرات کالا از چهارمحال و بختیاری
  •  رشد ۸ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل لرستان
  • افزایش ۱۲۲ درصدی صادرات کالا از استان چهارمحال و بختیاری
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی تخلف است
  • افزایش ۵ درصدی جابه‌جایی کالا از طریق ناوگان حمل‌ونقل لرستان