Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-18@17:48:45 GMT

قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۸۹۱۲

قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا

با شیوع گسترده ویروس کرونا همه هشدارهای وزارت بهداشت و دستگاه های نظارتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ماه اتحادیه‌های صنفی و بازار تهران تا ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ تعطیل است. قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا قرنطینه بازار تهران در مهار کرونا

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا بازار تهران مهار کرونا قرنطینه بازار قرنطینه بازار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت طلا و سکه در بازار

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، از ابتدای هفته روند ریزشی قیمت طلا و سکه شروع شد؛ به گونه‌ای که قیمت سکه امامی (طرح جدید) روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه به کانال ۴۲ میلیون تومان وارد شد. منتهی روند نزولی قیمت‌ها دیروز متوقف و نرخ طلا و سکه اندکی رو به افزایش گذاشت تا جایی که نرخ سکه طرح جدید مجدد از مرز ۴۴ میلیون تومان عبور کرد و به قیمت ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

با شروع روزی کاری چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه مجدد قیمت سکه هر چند اندک اما روند نزولی به خود گرفته است؛ بر این اساس قیمت سکه امامی طرح جدید (تا لحظه تنظیم گزارش) امروز نسبت به دیروز (۲۸ فروردین ماه) با کاهش ۲۷۰ هزار تومانی به ۴۳ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان رسید.

البته قیمت سکه بهار آزادی نسبت به دیروز با افزایش ۲۶۵ هزار تومانی مواجه و روی رقم ۴۰ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان ثبت شد.

قیمت نیم سکه هم نسبت به دیروز ۲۰۰ هزار تومان افت کرد و به ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

ربع سکه نیز نسبت به دیروز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه یک گرمی هم با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز، ۷ میلیون و ۹۰ هزار تومان شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم که دیروز ۳ میلیون و ۷۵۶ هزار تومان بود با افزایش حدود ۱۵ هزار تومانی به ۳ میلیون و ۷۷۱ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • قیمت طلا، سکه و ارز ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • قیمت یورو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در بازار
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • با افزایش نرخ رسمی ارز، بازار غیررسمی مهار نمی‌شود
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • نظارت دامپزشکی بر صادرات فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان از مرز چذابه