Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@17:35:26 GMT

اجرای فاصله‌گذاری هوشمند از هفته آتی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۹۰۱۰

اجرای فاصله‌گذاری هوشمند از هفته آتی

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: در حال حاضر بویژه در نیمه اول فروردین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان روند تثبیت داشته و با شیبی ملایم به سمت کاهش حرکت می کند.

سیدعلی آقازاده در حاشیه جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بررسی روش های فاصله گذاری هوشمند که قرار است بزودی در سطح کشور اجرا شود، یکی از موضوعات اصلی مورد بحث جلسه امروز بود، اظهار کرد: از روز شنبه 23 فروردین ماه باید به تدریج بخش عمده ای از فعالیت های اقتصادی و خدماتی در کشور آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از شنبه همین هفته نیز از بسیاری از واحد های تولید استان پشتیابی شدند و در حدود 50 درصد از ظرفیت تولید آنها راه اندازی شده است و احتمال دارد در هفته آینده نیز مابقی این ظرفیت بکار گرفته شود.

وی با اشاره به مشاغلی که در گروه 2 قرار دارند و تصمیم‌گیری برای فعالیت دوباره آنها در اختیار استان هاست، بیان کرد: در مورد این مشاغل نیز که در حدود 8 صنف مختلف هستند، می توان بر اساس یک روش تدریجی آنها را در بازه زمانی 16 الی 22 فروردین راه اندازی کرد که اسامی دقیق این اصناف بزودی به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی ادامه داد: مشاغلی که در این دسته قرار می گیرند می توانند با رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل های تعریف شده از همین امروز آغاز بکار کنند و از هفته آینده نیز طرح فاصله گذاری هوشمند به عنوان دستور کار همه استان ها باید انجام شود و معتقد هستیم اگر مردم اصول اولیه بهداشتی را به خوبی رعایت کنند و از طرف دیگر نیز آموزش و فرهنگ سازی عمومی به خوبی صورت بگیرد، می توان در کنار فعالیت های اقتصادی شاهد شکست کرونا در سطح استان مرکزی بود.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی اراک شیوع ویروس تقریبا در حالت تثبیت قرار گرفته و حتی سیر نزولی نیز داشته است، تصریح کرد: از زمان شیوع این بیماری در سطح استان، روزانه حدود 42 بیمار مبتلا به کروناویروس در استان شناسایی می شدند که خوشبختانه در 15روز ابتدایی سال جاری این رقم به 26 نفر کاهش پیدا کرده است و این آمار به خوبی اقدامات مطلوبی که در این زمینه انجام شده است را نشان می دهد.

استاندار مرکزی افزود: با توجه به کارنامه موفقی که استان مرکزی تا کنون در بحث پیشگیری از این بیماری داشته است، امیدواریم این روند نزولی ادامه دار باشد و مردم نیز همچنان رعایت اصول بهداشتی اولیه را به عنوان یک نسخه مهم پیشگیری از این بیماری مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس فاصله گذاری هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک | پروژه های فعال راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳

تین نیوز

پروژه های فعال راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آرتتا: در ماه آوریل فاصله آرسنال با بهترین تیم‌های تاریخ مشخص می‌شود
  • طرح هادی ۱۴۰ روستای استان مرکزی افتتاح شد
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • اینفوگرافیک | پروژه های فعال راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳
  • توالت هوشمند ۱٫۵ میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد(+عکس)
  • تراکنش‌های بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت بانکی
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت بانکی در ۶ بانک
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان
  • دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز