Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@22:32:13 GMT

شناسایی ۳۳ مورد کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۹۰۱۲

شناسایی ۳۳ مورد کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته

جمالیان از شناسایی ۳۳ مورد کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در استان مرکزی خبر داد.

 

سید «محمد جمالیان» با اشاره به اینکه از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۳۳ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در استان شناسایی شده است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۱ هزار و ۲۷۷ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، با اشاره به اینکه از این تعداد، ۱۴ مورد در اراک بوده است، افزود:۱۲ مورد ساوه و زرندیه، ۱ مورد دلیجان، ۱ مورد آشتیان، ۱ مورد خمین، ۱ مورد خنداب و ۳ مورد نیز در کمیجان بوده است.

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه از ابتدای شیوع بیماری در استان مرکزی  ۸۷۰ نفر از بیماران کووید۱۹ در استان بهبود یافته اند، خاطر نشان کرد: امید است با همراهی و همدلی هر چه بیشتر هم استانی ها با مسئولان و کادر درمانی سبب کاهش هر چه زودتر تعداد بیماران و ریشه کنی این بیماری در استان و کشور باشیم.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: در حال حاضر ۱۲۱ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان های استان بستری هستند که خدمات تخصصی درمانی لازم را دریافت می کنند

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اضافه کرد: ۱۷۱ نفر از مبتلایان به کروناویروس نیز در منزل بستری و قرنطینه شده اند.

 

جمالیان گفت: در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۳ نفر از هم استانی هایمان در اثر ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده اند و متاسفانه بر این اساس تعداد فوتی های این بیماری به ۱۱۵ نفر رسیده است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا استان مرکزی اراک استان مرکزی ۱ مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۱ درصدی تعداد مسافرین با قطار

ایسنا/گیلان مدیرکل راه آهن شمال ۲ با بیان اینکه رشد ۱۱ درصدی تعداد مسافرین نسبت به عدد یک میلیون و ۱۷ هزار نفر در سال ۱۴۰۱، گفت: این مهم نشان از تمایل مردم به استفاده از قطار برای سفرهایشان دارد.

غلامحسین ولدی امروز ۹ فروردین ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش جابجایی بار و مسافر در سال گذشته، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۱۲۴ هزار نفر توسط ناوگان حمل‌ و نقل ریلی منطقه شمال ۲ جابجا شده‌اند که از این مقدار ۸۳۱ هزار مسافر سهم قطارهای اصلی و ۲۹۳ هزار نفر مربوط به تردد مسافرین با قطارهای محلی است.

وی با بیان اینکه رشد ۱۱ درصدی تعداد مسافرین نسبت به عدد یک میلیون و ۱۷ هزار نفر در سال ۱۴۰۱، افزود: این مهم نشان از تمایل مردم به استفاده از قطار برای سفرهایشان دارد.

 مدیرکل راه آهن شمال ۲ با اشاره به افزایش تعداد مسافران در تعطیلات سال جدید، گفت: حجم بالایی از مسافرین در نوروز امسال قطار را برای سفر خود انتخاب کرده‌اند.

ولدی تصریح کرد: در پیک سفرهای نوروزی، بی‌شک مهمترین هدف همه همکاران بنده در این اداره کل، بهبود و توسعه خدمات و به تبع آن افزایش رضایتمندی مسافرینی است که سفر با قطار را اولویت خود قرار داده‌اند.

وی به زمان تأخیر قطارهای مسافری در اداره کل راه‌آهن شمال اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با نظارت مستمر بر قطارهایی که در محدوده جغرافیایی این منطقه تردد نمودند میانگین زمان تاخیر قطارهای مسافری در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۲ با کاهش ۹ درصدی همراه بوده است.

مدیرکل راه‌آهن شمال۲ درباره عملکرد اداره کل در حوزه جابجایی بار، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ میزان بارگیری، بیش از یک میلیون و ۲۸۳ هزار تن بوده است که نسبت به عدد یک میلیون و ۱۰۸ هزار تن در مدت مشابه سال ۱۴۰۱ رشد ۱۶ درصدی داشته است.

ولدی در خصوص میزان تخلیه بار، گفت: در این بخش عدد یک میلیون و ۶۹۲ هزار تن بار در سال ۱۴۰۱ به ثبت رسیده که این رقم در سال گذشته با تغییری پنج درصدی به بیش از یک میلیون و۷۷۳ هزار تن افزایش یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ درصدی تردد ناوگان اتوبوسی از آغاز طرح نوروزی در مرکزی
  • افزایش ۱۱ درصدی تعداد مسافرین با قطار
  • ۱۶ مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان سمنان شناسایی شد
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • کشف سرنخ های جدید برای شناسایی بیماری‌های خودایمنی
  • کاهش ۶۴ درصدی بیماری دامی در مازندران
  • شناسایی 79 مورد غیربهداشتی در طرح تشدید نظارت دامپزشکی خراسان جنوبی
  • سواحل استان بوشهر متلاطم است
  • خلیج فارس تا پایان هفته مواج و متلاطم است