Web Analytics Made Easy - Statcounter

در صورتی که ابراهیموویچ از میلان جدا شود، این تیم رسما بدون مهاجم خواهد بود.

طرفداری- جدایی زوانمیر بوبان از میلان، ضربه بزرگی به پروژه در حال پیشروی بود. در ایتالیا از توفق رالف رانگنیک با میلان می گویند و این می تواند حتی منجر به جدایی پائولو مالدینی هم شود. در چنین شرایطی، ابراهیموویچ شاید به بازنشستگی یا پیوستن به تیم دیگری فکر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت و کوریره دلو اسپورت، میلان به دنبال جذب یک مهاجم بزرگ برای جانشینی زلاتان ابراهیموویچ است. در این میان نام دو بازیکن بیشتر از سایرین مطرح شده است: مائورو ایکاردی و آرکادیوش میلیک. میلان برای جذب مائورو ایکاردی در تابستان گذشته، تلاش زیادی کرد و حتی کریستوف پیونتک را هم به سران اینتر پیشنهاد داد اما پاری سن ژرمن در لحظات پایانی وسوسه کننده ظاهر شد تا کاپیتان سابق اینتر، ایتالیا را ترک کند. با این حال گفته می شود ایکاردی به ایتالیا بازخواهد گشت اما مقصد وی مشخص نیست. از یوونتوس هم به عنوان یکی از مشتریان این مهاجم آرژانتینی نام برده می شود اما این احتمال وجود دارد که اینتر برای تقویت نکردن رقیب مستقیم خود، به سایر گزینه ها فکر کند.

امروز در خبرها گفته شد در صورتی که رالف رانگنیک به میلان بیاید، لوچانو اسپالتی را جایگزین استفانو پیولی خواهد کرد. اسپالتی یکی از سرمربیانی بوده که با ایکاردی رابطه خوبی داشته و این انتصاب می تواند رقم خوردن سایر اتفاقات شود. در هر صورت روسونری برای خرید میلیک، باید رقمی در حدود 40 میلیون یورو پرداخت کند که این رقم برای ایکاردی قطعا بیشتر خواهد بود.

گفته می شود با توجه به بحران اقتصادی پیش آمده در فوتبال، قطعا نقل و انتقالات تابستانی، تب و تاب گذشته را نخواهد داشت اما به اعتقاد رسانه های ایتالیایی، موسسه الیوت همچنان از پایه های مالی قدرتمندی برخوردار است و می خواهد پیش از فروش میلان، این باشگاه را دوباره به اوج برگرداند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی

بوردیسو احتمالا به رم برمی گردد تا این بار به عنوان مدیر در این باشگاه فعالیت کند.

پس از جدایی تیاگو پینتو از آاس رم، این باشگاه هنوز در جستجوی یک مدیر ورزشی جدید است. نام های زیادی در رابطه با رم مطرح شده اما ظاهراً این باشگاه ایتالیایی، گزینه نهایی خود را انتخاب کرده است. به درخواست دنیله ده روسی، اکنون نیکولاس بوردیسو گزینه اصلی رم برای در دست گرفتن پست مدیریت ورزشی باشگاه است.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ بوردیسو به درخواست ده روسی در آستانه آغاز همکاری با رم به عنوان مدیر ورزشی است. او طی دو سال اخیر به عنوان مدیر فنی در باشگاه فیورنتینا فعالیت کرده است. بوردیسو به مدت 5 سال هم بازی ده روسی در رم بود و شناخت خوبی از این باشگاه و سرمربی ایتالیایی جالوروسی دارد. انتظار می رود قبل از اتمام فصل، رمی رسماً ورود بوردیسو را تایید کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ