Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:10:33 GMT

مرادی: قرنطینه را شکستم و کوه نوردی کردم!

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۹۰۶۶

مرادی: قرنطینه را شکستم و کوه نوردی کردم!

بابک مرادی مهاجم تیم ماشین سازی می‌گوید که در یاسوج برخلاف چند شهر بزرگ مردم نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، بابک مرادی مهاجم تیم ماشین سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به وضعیت خود در قرنطینه گفت: من در یاسوج خودم را قرنطینه کرده ام. البته به خاطر این که اماکن ورزشی بسته است، با رفتن به کوه تمرین می‌کنیم تا بدنم را آماده نگه دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانم که کارم خطرناک است و نباید قرنطینه را بشکنم اما جایی که می‌رویم هیچ کس نیست و فقط خودمان هستیم. یاسوج یک سری کوه ها دارد که فقط بچه های این منطقه می‌شناسند و کسی آنجا نمی‌رود.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا تمرین با توپ هم می‌کند یا نه، عنوان کرد: نه خیلی وقت است که پایم به توپ نخورده و واقعا دلتنگ بازی و تمرین هستم. آخرین بار در تبریز فوتبال بازی کردم و اینجا اصلا محیط و فضای بازی هم نیست.

 

مرادی درباره مصدومیت خود عنوان کرد: خداراشکر وضعیت مصدومیتم بهبود یافته و اصلا کرونا یک حسن خوب که داشت همین بود که باعث من مصدومیتم را بگذارنم. الان فیزیوتراپی دیگر لازم نیست اما به سالن وزنه نیاز داشتم که آن هم بسته است.

 

بابک مرادی درخصوص وضعیت شهر یاسوج نیز اظهار داشت: این برای من خیلی عجیب بود اما مردم در یاسوج خیلی رعایت می‌کنند؛ دید و بازدید وجود ندارد، مغازه ها بسته هستند، مواد ضدعفونی و دستکش و ماسک را هم اکثرا دارند. خداراشکر در اطرافیان ما هم کسی مبتلا به کرونا نشده است. امروز دیدم در تهران و تبریز و بعضی جاها ترافیک بود که خیلی ناراحت شدم.

 

او در مورد سرنوشت لیگ برتر نیز گفت: اگر نظر شخصی من باشد، خیلی شرایط سختی است که بازی ها برگزار شود اما کلا مشکل است که بگوییم. چون اگر بگویم برگزار شود باوجود بیماری امکانش نیست. اگر بگوییم برگزار نشود هم خیلی تیم ها ناراحت می‌شوند.


ما همه‌مان یک مجموعه هستیم؛ فوتبالیست و خبرنگار و مدیر ندارد. ما باید یکپارچه عمل کنیم و از یکدیگر حمایت داشته باشیم. امیدوارم تصمیمی بگیرند که به نفع همه باشد.

بابک مرادی ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بابک مرادی ماشین سازی تبریز بابک مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟

در مسابقات آتی لیگ برتر کشورمان تیم استقلال باید با تراکتور بازی کند و پرسپولیس میزبان تیم سپاهان است. این مسابقات بعد از برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، استقلال در تبریز نبردی سخت با تراکتور دارد و پرسپولیس هم در تهران مبارزه ای جانکاه با سپاهان خواهد داشت. مزیت بازی استقلال برای پرسپولیس، بازی کردن در خانه تراکتور است چرا که تراکتور هر چند در خانه سه هفته متوالی ناکام بوده، اما آن ها معمولا در تبریز برابر تیمهای بزرگ خوب بازی می کنند.

سال قبل محصول عملکرد دو تیم، سپاهان را از رسیدن به عنوان قهرمانی بازداشت. ابتدا تراکتور که در تبریز، سپاهان صدرنشین را شکست داد و ملوان که در اصفهان برابر سپاهان به نتیجه مساوی رسید. این دو تیم، پرسپولیس را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ فصل گذشته یاری کردند و حالا پرسپولیس امیدوار است تراکتور بار دیگر با متوقف کردن تیم صدرنشین، قرمزپوشان را در مسیر کسب عنوان صدرنشینی در مسابقات لیگ برتر یاری دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • ارتکاب قتل در روز دوم آزادی از زندان