Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@06:31:56 GMT

فونیکه سی چگونه فوت کرده است؟

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۹۰۹۵

این مهاجم گلزن مالیایی در حالی از دنیا رفت که بسیاری از رسانه‌های عربی و فارسی دلیل مرگش را تصادف و سانحه رانندگی عنوان کردند اما در واقع اینگونه نبود و وی به دلیل مریضی کهنه فوت کرده است.

اخبار ورزشی- موسی کولیبالی مدافع تیم فولادخوزستان در گفت‌وگویی درباره این ماجرا گفت: فونیکه سی در اندونزی فوتبال بازی می‌کرد و یک مریضی داشت، مریضی‌اش هم ربطی به کرونا نداشت چرا که از قبل شروع کرونا او مریض بوده و پس از اینکه بیماری‌اش عود می‌کند به مالی باز می‌گردد و روز گذشته فوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره شناختش از این مهاجم گلزن گفت: در مالی یک تیم به نام جولیبا اتلتیکو داریم که تیم معروف کشور است، هر بازیکنی در این تیم بازی می‌کند را همه می‌شناسند مانند پرسپولیس و استقلال در ایران. جولیبا اتلتیکو مثل پرسپولیس قرمز می‌پوشید و فونیکه سی در آن فوتبال بازی می‌کرد، او در تیم ملی هم بود و چه من چه همه بازیکنان و اهالی فوتبال فونیکه را به خوبی می‌شناختیم.

مدافع مالیایی تیم فولادخوزستان افزود: زمانی‌که فونیکه سی به ایران آمد من بچه بودم اما فوتبالش را یادم است که چقدر خوب بود، مدیربرنامه‌های ما یکی بود اما رابطه دوستانه و شناخت نزدیک از هم نداشتیم. اکنون در مالی هم فوتبال تعطیل است و این خبر همه را ناراحت کرده است.

فونیکه سی مهاجم مالیایی که با گل‌هایش به استقلال و پرسپولیس در فوتبال ایران، مطرح شده بود علاوه بر سه تیم ایرانی ایرانجوان بوشهر، صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران، سابقه بازی در لیگ‌های امارات، مالی، سودان و اندونزی را در کارنامه دارد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فونیکه سی تصادف نساجی فونیکه سی فولادخوزستان فونیکه سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین کنعانی زادگان محروم شد

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان بازی با هنگ‌کنگ را از دست داد.

طرفداری | تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۸:۳۰ چهارمین بازی خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ترکمنستان را برگزار کرد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان با دریافت کارت زرد در دقیقه ۳۹ این بازی، دیدار بعدی ایران مقابل هنگ‌کنگ که ۱۷ خرداد انجام می‌شود را از دست داد و در این مسابقه محروم است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار لیونل مسی داشته‌اند؟
  • ناکامی تیم فوتبال پاس همدان در نخستین بازی سال جدید
  • «صفر دو» سال تابش خورشید فوتبال در قزوین
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • (عکس) بلایی که چمن مصنوعی سر ملی‌پوشان آورد!
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • برنامه فرار از مجازات: سیتی را بمب هم تکان نمی‌دهد!‏
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • محمدحسین کنعانی زادگان محروم شد
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!