Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت:مرکز ویژه نگهداری و درمان زندانیان احتمالی مبتلا به ویروس کرونا در زندان مرکزی اصفهان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،محمدرضا حبیبی اظهار داشت:به بیش از هفت هزار نفر از زندانیان، در اواخر سال گذشته با شیوع ویروس کرونا مرخصی داده شد و از این تعداد بیش از ۸۰۰ نفر از  زندانیان با بهره مندی از مرخصی پایان حبس به زودی آزاد خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت:مرکز ویژه نگهداری و درمان زندانیان احتمالی مبتلا به ویروس کرونا نیزدر زندان مرکزی اصفهان راه اندازی شده است.

وی ادامه داد:این مرکز با دارا بودن پنجاه تخت و امکانات پزشکی لازم به همت خیران استان راه اندازی شده تا در صورت ابتلای احتمالی مددجویان به ویروس کرونا نیازی به انتقال مبتلایان به مراکز درمانی نباشد.

  وی همچنین به توزیع پنج هزار بسته حمایتی بین خانواده‌های زندانیان استان اصفهان اشاره کرد وگفت:این پنج هزار بسته حمایتی شامل گوشت، مرغ و حبوبات به ارزش هر کدام ۳۵۰ هزار تومان، بین خانوار‌های زندانیان استان توزیع شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زندان کرونا ویروس کرونا راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی به حرمت شب های قدر

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان حیدر آسیابی روز پنجشنبه ۹ فروردین در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه شب‌های قدر، ۲۰۰ زندانی بدهکار و نیازمند گلستانی با بخشش شاکیان و کمک یک خیر گنبدی آزاد شده و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: بدهی این زندانیان پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که به حرمت ماه مبارک رمضان، نیمی از این بدهی از سوی شاکیان بخشیده شد.

وی ادامه داد: ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از مابقی این بدهی این زندانیان توسط خیر گنبدی پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۳۶ زندانی در قالب پویش به حرمت علی (ع ) می بخشم
  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی به حرمت شب های قدر
  • مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است
  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • آزادی ۴ نفر زندانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراغه
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته
  • اشتغال ۱۲۴۸ زندانی کردستان در ۴۶ کارگاه فعال