Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه احمدی روشن استان مازندران از ورود اعضای این قرارگاه برای مطالبه‌گری در مسئله جنگل‌خواری در این استان خبر داد و گفت: پیگیر سرنخ‌هایی برای پی بردن چگونگی ماجرای جنگل خواری در مازندران هستیم.

بیژنی، دبیر قرارگاه احمدی روشن استان مازندران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص ورود دانشجویان این قرارگاه به مسئله جنگل خواری در این استان گفت: متاسفانه داستان جنگل خواری مربوط به امروز و دیروز نیست که به راحتی به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیژنی افزود: در این رابطه دانشجویان قرارگاه احمدی روشن ورود کرده و پیگیر سرنخ‌هایی برای پی بردن به چگونگی ماجرای جنگل خواری در مراتع مازندران هستند.

دبیر قرارگاه احمدی روشن استان مازندران تاکید کرد: در حال حاضر فعلا به نتیجه‌ای برای پی بردن به زیر و بم اتفاقات نرسیده و پاسخ مطالبه گری‌های صورت گرفته از جانب استانداری دریافت نکرده ایم.   بیشتر بخوانید: مرگ خاموش جنگل‌های شمال مسئولان مازندران در حوزه جنگل‌ها هیچ کاری از دستشان برنمی‌آید    وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین با رصدی که اعضای قرارگاه انجام دادند متوجه اخراج تعداد زیادی از کارگران کارخانه‌های تولید چوب در سطح استان شدیم و با پیگیری‌های مکرر توانستیم مشکلاتشان را حل کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جنگل خواری استانداری مازندران احمدی روشن قرارگاه احمدی روشن جنگل خواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به لزوم ورود جدی قضایی به موضوع تغییر کاربری‌‌ها گفت: شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران در حاشیه دیدار با مردم سوادکوه در محل دادگستری سوادکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق خدمت به مردم سوادکوه و انجام مطالبات مردمی را داشتیم.

وی با بیان اینکه سعی بر این است که‌ هر جایی نیاز به حضور باشد، بازدید میدانی داشته باشیم، گفت: مخصوصا اقدامات برخی افراد که منافات با حقوق عامه داشته باشد همچون تغییر کاربری‌ها، برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه که باید ورود کرد.

پوریانی تصریح کرد: این امورات متولی خاص خود را دارد، رودخانه حریم دارد و کسی نباید در حریم آن ساخت و ساز انجام دهد و متولی آب منطقه‌‌ای است که نباید اجازه ساخت و ساز در حریم رودخانه را دهد.

رئیس کل دادگستری مازندران با توجه به سیل سال 94 در سوادکوه که منجر به ایجاد خسارت چند میلیاردی و محکوم شدن شهرداری زیراب برای پرداخت بدهی شده بود، خاطرنشان کرد: بحث سیل چند سال گذشته یکی از مسائل مطرح امروز بود که همچنان این موضوع مطرح است و شهرداری محکوم شده بود و شاکیان به دنبال مطالبات خود هستند، بعضا افرادی در حریم رودخانه ساخت و ساز انجام می‌دهند که دستگاه متولی باید قبل ساخت و ساز ورود پیدا کند. 

پوریانی، ادامه داد: در بحث ساخت و ساز غیرمجاز نیز جهاد کشاورزی متولی بوده و قبل ساخت و ساز باید ورود داشته باشد.

وی تصریح کرد: در امور مختلف مدیرانی که ترک فعل کند باید پاسخگو باشند، مدیران باید به وظایف قانونی خود عمل کنند، اگر جایی نیاز به ورود دادستان و رئیس حوزه قضایی باشد باید ورود کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران، اظهار کرد: دادستان و رئیس حوزه قضایی نباید اجازه سوء‌استفاده به افراد دهند به ویژه در بحث ساخت و ساز در سوادکوه.

وی افزود: در مواردی که محیط زیست در معرض خطر قرار می‌گیرد، دادستان و رئیس حوزه قضایی به موضوع ورود پیدا کنند .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با ورود مستقیم کشاورزان به بورس برنج، دست سودجویان قطع می‌شود
  • شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم
  • مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • تداوم اجرای طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در جنگل های زاگرس
  • اجرای طرح نور مطالبه عمومی است
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • گلایه‌های نماینده ولی فقیه از تخریب جنگل در مازندران