Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:00:43 GMT

۷۰۰ مسافر نوروزی از تکاب به تهران بازگشتند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۹۲۹۳

۷۰۰ مسافر نوروزی از تکاب به تهران بازگشتند

امیر یدبیضا مقدم روز یک‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پایانه مسافربری تکاب در راستای مقابله با بیماری کرونا همچنان تعطیل‌ است اما جهت سهولت در بازگشت مسافران نوروزی، این تعداد اتوبوس از تکاب راهی تهران شد.

وی بیان کرد: بنابر تمهیدات اتخاذ شده بر اساس دستورالعمل‌های طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، هیچ یک از اتوبوس‌ها در مسیر بازگشت به تکاب مسافرگیری نخواهند کرد و بدون مسافر به تکاب باز می‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: همچنین در راستای تشدید نظارت بر جلوگیری از ورود مسافر از تهران به تکاب، سایت‌های فروش اینترنتی بلیط از مبداء تهران به مقصد تکاب مسدود شده‌است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب ادامه داد: ضمنا صدور صورت‌حساب برای رانندگان اتوبوس‌ها صرفا جهت اجرای مقررات پلیس راه انجام شده تا در صورت بروز تصادف رانندگی در جاده‌ها مشکل قانونی برای رانندگان ایجاد نشود.

«یدبیضا مقدم» اظهار داشت: براساس دستور فرماندار اکیپی متشکل از شورای هماهنگی ترافیک، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ماموران انتظامی بصورت مستقیم جهت کنترل تردد و مسافرگیری اتوبوس‌ها، در محور تکاب - بیجار مستقر شده و مشغول گشت‌زنی خواهند بود.

وی گفت: همچنین با رانندگان متخلف بر اساس ضوابط ستاد مقابله با بیماری کرونا برخورد خواهد شد و در صورت وقوع تخلف، کارت هوشمند رانندگی مسدود و خودرو رانندگان اتوبوس‌ها نیز توقیف می‌شود.

۲۳ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس و بیش از ۵۰ دستگاه خودرو سواری در شبانه‌روز کار جابه‌جایی و انتقال مسافر در تکاب را برعهده دارند.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و از شهرهای مسافرپذیر و گردشگری به شمار می‌رود اما پایانه مسافربری این شهرستان در راستای پیشگیری ازشیوع بیماری کرونا از ۲۰ روز قبل تعطیل شده‌است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب ویروس کرونا ستاد پیشگیری پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب ویروس کرونا ستاد پیشگیری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب ویروس کرونا ستاد پیشگیری اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟

در این میان شرکت‌هایی که تعداد مشتریان بیشتری داشته باشند، برای کسب رضایت مشتریان خود با چالش بزرگ‌تری مواجه خواهند بود. طبیعتا مدیران خودرو به عنوان شرکتی که هر ساله بالاترین آمار تولید و فروش خودرو در میان شرکت‌های مونتاژِی ایران را ثبت می‌کند و باشگاه مشتریانی با وسعت بیش از 600 هزار نفر دارد، یکی از گسترده‌ترین کمپین‌های امداد جاده‌ای را در نوروز 1403 برگزار کرد.

اما خروجی این کمپین به چه شکل بود و تا چه میزان توانست رضایت مشتریان را جلب کند؟

این کمپین نوروزی از 25 اسفندماه 1402 آغاز و تا 13 فروردین 1403 به مدت 18 روز ادامه داشت و بیش از 3 هزار و 200 درخواست امداد جاده‌ای ثبت شد.

کاهش زمان حضور امدادگران در صحنه

با تلاش صورت گرفته در شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، میانگین زمان ثبت درخواست تا حضور امدادگران در محل مشتریان نسبت به سال گذشته 22.5 درصد کاهش پیدا کرد. میانگین زمان حضور امدادگر در صحنه پس از تماس مشتریان با شماره 49082-021 حدود 30 دقیقه بود.

رضایت 96 درصدی مشتریان از نحوه پاسخ گویی

طی 18 روز برگزاری این کمپین بیش از 20 هزار تماس به مرکز امداد مدیران خودرو ثبت شد که 12 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت و 96 درصد مشتریانی که با مرکز تماس مدیران خودرو ارتباط گرفتند از نحوه‌ پاسخ‌گویی رضایت داشتند.

لازم به ذکر است برای سرویس‌دهی بهتر به مشتریان در ایام نوروز، 181 نمایندگی خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سراسر کشور فعالیت داشتند. همچنین بیش از 115 جایگاه خودروی امداد مدیران خودرو در جاده‌های سراسر کشور مستقر بودند. بیش از 1500 نفر در مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو در ایام نوروزی در حال خدمت‌رسانی به مشتریان بودند. همچنین در مجموع بیش از 18 هزار و 300 خودرو در مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو خدمات دریافت کردند.

مدیران خودرو نشان داده با استفاده از نیروهای متخصص در مراکز متعدد در سراسر کشور به دنبال سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مشتریان است. با توجه به این که مدیران خودرو آمار بیشترین تعداد تولید و فروش خودروهای مونتاژی در کشور را دارد، بدیهی است که بیشترین میزان مراجعه کننده را در مقایسه با مدل‌های رقیب داشته باشد.

با این وجود موفقیت ارائه خدمات SOS در کمپین نوروزی مدیران خودرو نمونه‌ای از تبیین خط مشی این شرکت مبنی بر خدمات پس از فروش و امداد جاده‌ای در بالاترین سطح ممکن است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898629

دیگر خبرها

  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان