Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری محکوم متواری گفت: مردم هرگونه اطلاع خود از حضور و فعالیت مجرمان سابقه‌دار را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، کیوان ظهیری با اشاره به فعالیت قرارگاه جلب محکومان متواری در پایتخت گفت: برخی از مجرمانی که در زندان هستند، گاهی پس از دریافت مرخصی یا سپردن وثیقه متواری می‌شوند که در همین راستا نیز قرارگاهی باهدف شناسایی، دستگیری و بازگرداندن این افراد به زندان در پلیس پیشگیری تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به فعالیت این قرارگاه در سال گذشته گفت: در سال ۹۸ درمجموع ۶۱۳ محکوم متواری از سوی این قرارگاه شناسایی و دستگیر شده‌اند که متأسفانه برخی از این افراد دوباره دست به ارتکاب جرم هم زده بودند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شهروندان خواست که هرگونه اطلاع خود از حضور و فعالیت مجرمان سابقه‌دار را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/4145

منبع: آنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس مرخصی زندانیان رئیس پلیس پیشگیری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز اطلاع رسانی فراجا، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره جهت ثبت‌نام و نقش آفرینی در طرح تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی و موارد مشابه، از جانب پلیس نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وب‌گاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب
  • سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری