Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@16:10:56 GMT

طرح کنترل اصناف در اردبیل تا ۲۳ فروردین ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۹۳۴۸

طرح کنترل اصناف در اردبیل تا ۲۳ فروردین ادامه دارد

اکبر بهنامجو روز یکشنبه در جلسه مدیریت و کنترل ویروس کرونا در استان اظهارداشت: فعالیت مجدد مشاغل و کسب و کارهای کم‌ریسک از ۲۳ فروردین با رعایت پروتکل بهداشتی در استان آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه مردم و مسوولان برای مقابله با کرونا وحدت رویه دارن،د افزود: مردم ،صاحبان مشاغل و مسوولان برای مبارزه با کرونا تمام توصیه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند تا کمترین آسیب به جامعه وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه پروتکل‌ها و اصولی که وزارت بهداشت اعلام می‌کند باید رعایت شود،گفت: واحدهای پرریسک باید همچنان منتظر تصمیمات بعدی باشند.
وی با اشاره به اینکه نظارت اصلی فعالیت اصناف بر عهده علوم پزشکی است، افزود: علاوه بر این در صورت لزوم با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی از سایر نیروهای کمکی نیز استفاده می‌شود.
بهنامجو ادامه‌داد: چگونگی آغاز فعالیت‌های اقتصادی در صدا و سیمای مرکز استان برای عموم اطلاع‌رسانی می‌شود که طبق آموزش وظایف هر یک از اصناف و مردم مشخص شود.
وی افزود: طبق مصوب ستاد ملی کرونا از ۲۳ فرودین ماه نیز حداقل دو سوم کارکنان باید سرکار حاضر شوند مگر جاهایی که ضرورت داشته باشد بیش از دو سوم بر سر کار خواهند رفت.
او اضافه‌کرد: افرادی که سن بالاتر و یا بیماری‌های زمینه‌ای داشته باشند در اولویت یک سومی قرار خواهند گرفت و مسوولان مربوطه باید این وضعیت را مدیریت کنند.
استاندار اردبیل همچنین گفت: حضور فرد مبتلا به کرونا در محل کار تخلف است، چرا که حضور کسی که مبتلا به ویروس شده در جامعه و سرکار و اجتماعات ممنوع بوده و باید خود و اشخاص نزدیک به این فرد قرنطینه شوند.
وی تاکید کرد: رعایت چهار چوب‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی برای درمان بیماری کرونا ضرورت دارد و ما هم تلاش می‌کنیم با شناسایی افراد آسیب‌پذیر چه از لحاظ مادی، چه از لحاظ معنوی از میزان استرس و اضطراب آنها کاسته شود.
وی بیان‌کرد: از هفته آینده ساعت کاری ادارات طبق روال قبلی از ۷ صبح تا ۱۴ خواهد بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا اردبیل اکبر بهنام جو  بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اردبیل اکبر بهنام جو بهداشت و سلامت ویروس کرونا اردبیل اکبر بهنام جو بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امریه «سرباز روستایی» در اردبیل از ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه ثبت‌نام می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، شاهپور آذروند روز دوشنبه اظهار کرد: به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت و توان علمی جوانان تحصیل‌کرده در پیشبرد اهداف سازمانی، دانش‌آموختگان واجد شرایط دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌توانند برای گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی به‌صورت امریه «سرباز روستایی» در مناطق محروم استان اردبیل به سامانه جامع حوزه مشمولان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به آدرس mashmoolin.iripo.ir مراجعه کنند.
وی افزود: نداشتن غیبت و کسر خدمت، عدم رابطه متقاضیان به‌عنوان بستگان سببی و نسبی با کارکنان استانداری و همچنین بومی بودن، از جمله شرایط «سرباز روستایی» است و مدت خدمت سرباز روستایی ۲۴ ماه و ثبت‌نام متقاضیان مقطع کارشناسی‌ارشد و دکتری در دفاتر امور روستایی و شورا‌های استانداری امکان‌پذیر است و مشمولان در یکم تیر ۱۴۰۳ اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • اقدامات آبفا برای کنترل کیفیت آب مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • تخفیف ۱۵درصدی محصولات صنایع دستی تا پایان ماه مبارک رمضان
  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • امریه «سرباز روستایی» در اردبیل از ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه ثبت‌نام می‌شود
  • ۲۵ هزار مورد بازرسی بهداشتی اماکن گلستان/ تداوم بازرسی‌ها تا ۲۵ فروردین
  • مومنی، اقتصاددان: خدا رحم کرده قیمت ارز را کنترل کردید!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • ۴ هزار مسافر در گلستان متعهد به بهبود رفتارهای ترافیکی شدند
  • فقط با رعایت این ۶ نکته ساده وزن خود را کم کنید