Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران در افتتاح کارگاه تولیدی لوازم بهداشتی ویژه شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، گفت: اداره جنوب غرب سازمان اوقاف و امور خیریه استان تهران در امامزاده معصوم(س) با همکاری راهیان‌نور سپاه پاسداران به طور خاص گروه خادم الشهداء که از گروه‌های جهادی راهیان‌نور به شمار می‌روند کارگاهی در جهت تولید ملحفه، گان، دستکش و ماسک راه‌اندازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، مجتبی عبدالهی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران در افتتاح از کارگاه تولید ملحفه، گان، ماسک و دستکش واقع در امامزاده معصوم(س) گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه استان تهران همگام با سایر سازمان‌ها، نهادها و گروه‌های جهادی در راستای فعالیت‌های گوناگون مطابق با سیاست‌ها و مصوبات ستاد کرونا کشور اقدامات مختلفی در سطح استان تهران با همکاری ادارات خود داشته است.

وی ادامه داد: یکی از فعالیت‌های این سازمان در امامزاده معصوم(س) جنوب غرب تهران است که با همکاری راهیان‌نور سپاه پاسداران به طور خاص گروه خادم الشهداء که از گروه‌های جهادی راهیان‌نور به شمار می‌روند در حال تولید ملحفه، گان، دستکش و ماسک هستند.

مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان خاطرنشان کرد: امید است با تلاش‌هایی که صورت گرفته و با همکاری تمام دستگاه‌ها و همچنین همراهی مردم عزیز در اقصی نقاط کشور بتوانیم این بیماری را از بین ببریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همه علیه کرونا اوقاف و امور خیریه استان تهران امامزاده معصوم س راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضع احداث واحد‌های بزرگ مقیاس پرورش مرغ گوشتی (مگافارم) گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ به ۱۲ درصد رسیده است.

محمد علیمهری افزود: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

معاون استاندار تهران گفت: برنامه ریزی اولیه برای احداث ۲ مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید افزود: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغداری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

دیگر خبرها

  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور