Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@00:09:02 GMT

برای من دردسر درست کردند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۹۳۹۳

پیروز قربانی، کاپیتان اسبق استقلال درباره شایعه حضورش در این باشگاه به عنوان یکی از معاونت‌ها و دردسر‌های پیامد آن به خبرورزشی گفت: از جانب مدیریت باشگاه هیچ صحبتی با من انجام نشده و نمی‌دانم چه کسی منبع این خبر بوده، اما هرکسی بوده مرا به زحمت انداخته تا هم مشغول تکذیب باشم و هم پاسخگوی تماس دوستان قدیمی!

اخبار ورزشی- سرمربی سابق تیم سردار بوکان گفت: در دو مقطع مختلف با من مذاکراتی برای حضور در کادر به عمل آمد که نیازی به شرح مجدد نیست، بار اول بدون هماهنگی با سرمربی ایتالیایی بود و دفعه دوم خودم صلاح ندیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروز قربانی درخصوص برنامه این روز‌های خود گفت: من برنامه جالبی را از اوایل اسفندماه دارم. مطالعه، بازی با فرزندم، تماشای دو فیلم، دو سریال، ورزش در خانه جزو برنامه‌های اصلی‌ام بوده و هست تا ببینیم بحران کرونا چه زمانی دست از سرمان برمی‌دارد و باید اضافه کنم خیلی از هموطنان شریف‌مان نمی‌توانند دو ماه در خانه بمانند. زندگی خرج دارد و گرانی هم که بیداد می‌کند. یک پدر نمی‌توانند در منزل بنشیند و گرسنگی همسر و فرزندش را تماشا کند. ترجیح می‌دهد جان خودش را به مخاطره بیندازد، اما زجرکش شدن خانواده اش بر اثر گرسنگی را نبیند.

قربانی در پایان درخصوص موضع تند استقلالی‌ها علیه تلویزیون گفت: من در جریان نیستم چه شده است، اما هرچه هم بشود ذره‌ای از شکوه و عظمت تاریخ پرافتخار باشگاه استقلال کم نمی‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال پیروز قربانی استقلال پیروز قربانی کاپیتان اسبق استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل تازه طارمی و یک قربانی تازه!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 ویدیویی از گلزنی مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی برای پورتو یک قربانی دیگر به لیست قربانیانش اضافه کرد. تلاش طارمی برای گرفتن توپ و برخورد طارمی با وسایل عکاسان در جریان بازی با ویتوریا گیمارش در جام حذفی پرتغال نیز از دیگر اتفاقات این بازی بود. هر دو رویداد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ببینید | دردسر جدید برای اسرائیل؛ اولین ویدیو از هک شدن اطلاعات حساس!
  • سیل دبی بازهم برای ورزش ایران دردسر شد
  • تبلیغ بین سریال‌ها دردسر ساز شد
  • اختلال در سامانه بیمه‌های سلامت و روستایی بیماران کاشمر را به دردسر انداخت
  • مرسدس بنز زنجیر چرخ اتوماتیک را معرفی می‌کند: رانندگی در زمستان بدون دردسر (فیلم)
  • گل تازه طارمی و یک قربانی تازه!
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها؛ پایان بی پولی یا دردسر جدید؟!
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب
  • تاریکی در برخی از معابر شهروندان تبریز را به دردسر انداخت