Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خورشیدی روز یکشنبه درخصوص نشست ستاد ملی مقابله با کرونا که استانداران و معاونان سیاسی آنها از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشتند افزود: موضوع ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی؛ فعالیت کسب و کارها، حمل و نقل، چگونگی استمرار پروژه های عمرانی و بازگشایی مراکز آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از اظهار نظر وزیر آموزش و پرورش و چند نفر از وزیران دو نظر برای فعالیت مراکز آموزشی مطرح شد اول اینکه در استان‌هایی که کرونا شیوع کمتری دارد مدارسا بازگشایی شود و نظر دوم این بود که بازگشایی محیط های آموزشی در سراسر کشور با کسب نظر وزارت بهداشت به صورت همزمان باشد.

خورشیدی اضافه کرد: تصمیم نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا در جلسه امروز این شد که بازگشایی مراکز آموزشی آموزش و پرورش و دانشگاه ها در سراسر کشور به صورت همزمان و سراسری باشد بنابراین مصوبه، مراکز آموزشی سراسر کشور تا پایان فروردین ماه تعطیل هستند.

وی یادآورشد: در همین زمینه استاندار  بوشهر روز گذشته در ستاد استانی کرونا بر استمرار تعطیلی مراکز آموزشی تاکید کرده و در همان تاریخ طی مکاتبه ای با وزیر کشور با گوشزد کردن خطر بازگشایی مدارسا از جمله رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی، رعایت نکردن مسائل بهداشتی از سوی برخی دانش آموزان و افزایش ترددها و در نتیجه احتمال شیوع بیشتر کرونا از ایشان درخواست کرد  که موضوع تاخیر در بازگشایی مدارس در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح و مصوب شود.

خورشیدی اضافه کرد: مدیریت استان مساله باز نشدن مدارسا را با دغدغه مندی تمام پیگیری می‌کند و موردی برای نگرانی شهروندان وجود ندارد.

برچسب‌ها بوشهر استانداری بوشهر ویروس کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر ویروس کرونا بوشهر استانداری بوشهر ویروس کرونا مراکز آموزشی سراسر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرایند مجوز دهی کودکستان‌ها در سراسر کشور انجام شد

مجتبی همتی فر، رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سازمان تعلیم و تربیت کودک در انتهای سازماندهی و ساماندهی مراکز فعال پیشین است.

وی افزود: مجوز این مراکز بر اساس قوانین و ضوابط جدید مورد بررسی و پالایش قرار می‌گیرد.

او با بیان این که برخی از مراکز بر اساس قوانین، بیشترین فعالیت را می‌کنند؛ افزود: این مراکز باید خود را با قوانین جدید تطبیق داده و در صورت نیاز قوانین آن‌ها اصلاح شود. پایگاه اطلاعاتی این مراکز ایجاد و به مردم اعلام می‌شود.

رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک گفت: فرایند مجوزدهی در سراسر کشور به صورت همزمان و مجازی انجام شده است.

همتی فر با بیان این که فرایند مجوز کودکستان‌ها مقدمات قابل توجهی داشته؛ افزود: تدوین و تصویب آئین‌نامه‌ها، طراحی سامانه پایگاه و الکترونیک سازی و صفحه الکترونیکی تنظیم تعهدات انجام شده است.

بر اساس ماده ۲ از «راهنمای دریافت مجوز تأسیس و فعال‌سازی خدمات کودکستانی برای دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادهای عمومی دولتی و غیر دولتی»، دستگاه‌ها، نهادها و موسسات مشمول برای اخذ مجوز تاسیس کودکستان وابسته (با مجوز حقوقی) باید ابتدا با مراجعه به درگاه ملی مجوزها و بارگذاری مدارک تعیین شده، از جمله ثبت شناسه ملی دستگاهی اقدام کنند.

مخاطبان برای اطلاع بیشتر می‌توانند به «راهنمای دریافت مجوز تأسیس و فعال‌سازی خدمات کودکستانی برای دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی» به نشانی B۲n.ir/smttk.۹ مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی استان امیدوارکننده است
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته؟
  • فرایند مجوز دهی کودکستان‌ها در سراسر کشور انجام شد
  • پیش ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته