Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@18:40:15 GMT

ساخت تونل‌های ضدعفونی هوشمند در تبریز/عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۹۴۰۵

ساخت تونل‌های ضدعفونی هوشمند در تبریز/عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تونل‌های ضدعفونی هوشمند امروز توسط گروه صنعتی ماشین‌سازی تبریز راه‌اندازی و رونمایی شد.

این تونل‌ها یکی از نیازهای ضروری در شهر تبریز بود که به بهره‌برداری رسیده است.

این تونل‌های ضدعفونی هوشمند بوده و به‌صورت اتوماتیک کار می‌کنند و در بیمارستان‌ها و ادارات همچون مجموعه‌ها و سازمان‌ها چنین امکاناتی نیاز بود و کارخانه ماشین‌سازی تبریز موفق به راه‌اندازی و ساخت این تونل‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میر هادی قره‌سید رومیانی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خصوص تولید اولین تونل ضدعفونی کننده هوشمند در کشور توسط شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه با اشاره به فرمایش «مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که جوانان موتور پیشران حرکت کشور هستند» اظهار داشت: در روز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، باری دیگر همانند همیشه، شاهد ابتکار و هوشمندی مدیران جوان و با انگیزه کشور بودیم.

وی افزود: در فضایی که ویروس کرونا جهان را تحت‌الشعاع قرار داده و امکانی برای تبدیل تهدیدها به فرصت ایجاد کرده است، امروز شاهد خبری بودیم که مجموعه صنعتی ماشین‌سازی تبریز از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، در شهر اولین‌ها تبریز همیشه قهرمان، اولین تونل ضدعفونی هوشمند را تولید کرد و طی روزهای آینده این تونل به تولید انبوه می‌رسد و نقش بسزایی در افزایش سلامت محیط‌های متراکم و پرجمعیت ایفا می‌کند.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: این مصداق بارز تبدیل بحران به فرصت و حرکت هوشمندانه و انقلابی عزیزانمان در مجموعه صنعتی ماشین‌ساز است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تونل هوشمند بیماری کرونا ضد عفونی تبریز ضدعفونی هوشمند تونل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران

سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز، در زمان اجرای عملیات مسدود است.

او با بیان این که این محدودیت به صورت شبانه روزی خواهد بود، افزود: تردد در این مسیر در زمان اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کناری تونل چپ دره امکان پذیر خواهد بود.

سرپرست پلیس راه مازندران، در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
  • شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران
  • پوران درخشنده بعد از 8 سال فیلم می‌سازد
  • پوران درخشنده «عشق» می‌سازد
  • ساخت۶ مدرسه در هرمزگان در قالب مسوولیت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی