Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امیری گفت: هیئت مجازی «قرار عاشقی» هر شب در یکی از اماکن متبرکه چهارمحال و بختیاری به صورت زنده پخش می شود.

حجت الاسلام «حسن امیری» امروز (یکشنبه ۱۷ فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: هیئت مجازی «قرار عاشقی» به همت اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری هر شب در یکی از اماکن متبرکه به صورت زنده پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: هیئت مجازی «قرار عاشقی» هر شب در آدرس های اینستاگرام به نشانی imamzadehhalimehhakimeh و nehzat_eslami_chb به صورت زنده پخش می شود.

 

وی ابراز کرد: این برنامه امشب راس ساعت ۲۱ در امام زادگان سیده سکینه (س) و زبیده خاتون (س) شهر طاقانک به صورت زنده در آدرس های اینستاگرام یاد شده پخش می شود.

 

حجت الاسلام امیری تصریح کرد: هیئت مجازی «قرار عاشقی» امشب با قرائت قرآن کریم توسط قاری نوجوان سید علی هاشمی، سخنرانی حجت الاسلام محمد حسین احمدی و مداحی منصور اسلام پناه به صورت زنده پخش می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری یادآور شد: اداره کل تبلیغات اسلامی و سازمان بسیج مداحان چهارمحال و بختیاری در برگزاری پخش زنده هیئت مجازی «قرار عاشقی» همکاری دارند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان بسیج مداحان اوقاف و امور خیریه صورت زنده پخش می شود چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام قرار عاشقی هیئت مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس پلیس راه استان گفت: بارش باران محور‌های شهرکرد به کوهرنگ، شهرکرد به فارسان و بروجن به شهرکرد را لغزنده کرد.
سرهنگ نوربخش افزود: رانندگانی که قصد تردد از این محور‌ها را دارند احتیاط لازم را داشته باشند.
وی از رانندگان خواست، با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۲ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود
  • چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود
  • آغاز طرح افزایش سواد سلامت عشایر کشور + تصاویر