Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست ویدئو کنفرانس با فرمانداران این استان که با محوریت بررسی پروژه‌های عمرانی برگزار شد، افزود: تامین این میزان اعتبار نقشی مهم در تکمیل پروژه مهم اورژانس هسته‌ای برای استان بوشهر دارد.

وی با اشاره به اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی در شهرستان‌ها اضافه کرد: حوزه معاونت عمرانی استانداری، نقشه راه پروژه های عمرانی استان را به تفکیک شهرستانی تدوین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با بیان اینکه پروژه‌های سفر هیات دولت به استان بوشهر برای اجرا و تامین اعتبار، تفکیک شهرستانی شود، ادامه داد: پروژه‌های عمرانی در شهرستان‌ها با نظر فرمانداران تامین اعتبار می‌شود، ضمن اینکه تفکیک شهرستانی پروژه‌های دستگاه های اجرایی هم باید مشخص شود.

گراوند بیان کرد: در اولویت‌بندی اجرا و تامین اعتبار پروژه‌های شهرستانی، فرمانداران مشکلات عمده هر شهرستان را مد نظر داشته باشند، یکی از مشکلات جدی استان مساله آب است که نباید از آن غافل شد.

وی تاکید کرد: شیوه جدید توزیع اعتبارات در استان، هدف‌گذاری برای پایان سال است و سازمان برنامه و بودجه، معاونت عمرانی، فرمانداران و همه دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند سال مالی را در بهمن ماه تمام کنند.

استاندار بوشهر یادآور شد: توزیع اعتبارات دقیقه ۹۰ بازخورد خوبی برای استان نخواهد داشت و سازمان برنامه و بودجه استان این رویه را تغییر دهد.

گراوند یادآور شد: در حالی که اعتبار ارزش افزوده شهرداری‌ها در سال ۹۶ کمتر از ۶۵۰ میلیارد تومان بود این رقم امسال به ۸۱۰ میلیارد تومان رسیده و ضروری است شهرداری‌ها توجه به عمران شهری را در تدوین پروژه‌ها لحاظ کنند.

وی تاکید کرد: فرمانداران از ظرفیت منابعی که در اختیار دهیاری ها قرار دارد استفاده کنند ضمن اینکه نظارت جدی بر منابعی که دهیاری‌ها دارند، صورت گیرد.

گراوند بیان کرد: یکی از فرصت‌های خوبی که بعد از شیوع کرونا در استان بوشهر ایجاد شد استفاده از ظرفیت ویدئو کنفرانس است که در وقت و هزینه هم صرفه جویی می‌کند به همین دلیل فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی از این فرصت برای نشست‌ ها و جلسات خود استفاده کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا سازمان برنامه و بودجه شهرداری صرفه جویی هسته ای همه دستگاه های اجرایی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پروژه های عمرانی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم

تین نیوز

 رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه وتجهیز منابع اداره کل راه و شهرسازی استان قم از اختصاص بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال منابع مالی برای اجرای پروژه های عمرانی این اداره کل طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا باقری اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای تخصیص داده شده به پروژه های بهسازی محور قم-نیزار، احداث قم-کهک، بهسازی جاده قم-آوه بالغ بر ۱۴۰۴ میلیارد ریال بوده است.

باقری افزود: در سال گذشته ۱۳ کیلومتر از ۲۶ کیلومتر طرح احداث محور قم ـ کهک به همراه تقاطع غیر همسطح ورجان با اعتباری بالغ بر ۳۸۰۰ میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسیده است

وی تصریح کرد: در این پروژه بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران پرداخت نشده است و برای احداث ۱۳ کیلومتر باقی مانده و چند دستگاه پل و تقاطع حدود ۷۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر مورد نیاز است.

باقری توضیح داد: عملیات بهسازی ۸ کیلومتر از محور قم ـ نیزار با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد در حال اجراست و قرارداد بهسازی ۹ کیلومتر از محور قم ـ آوه با اعتبار مورد نیاز حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریال منعقد شده و در انجام است.

وی افزود: برای اجرا و تکمیل ۳ باب مدرسه و یک باب کلانتری و ساماندهی منازل اطراف امامزاده موسی مبرقع (ع) واقع در بافت فرسوده و سکونت گاه غیر رسمی و همچنین تهیه طرح جامع شهر قم از محل ردیف های متمرکز وزارت راه و شهرسازی بیش از ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده و دو باب مدرسه شیخ آباد و ثامن الحجج با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در مرحله تکمیل و اتمام پروژه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است