Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دفتر رییس جمهور در اینستاگرام خود نوشت: در دولت تدبیر و امید تلاش کردیم، مطابق با وعده‌های رئیس‌جمهور محترم،‌ بیش از پیش از ظرفیت و شور و نشاط و نیروی جوانان در جایگاهها و موقعیت‌های مهم مدیریتی استفاده شود. نماد این رویکرد امروز مهندس آذری جهرمی است که مردم به او لقب «وزیر جوان» داده‌ان

به گزارش گروه سیاسی برنا، رئیس دفتر رئیس جمهور در پیام تبریک خود به مناسبت روز جوان در اینستاگرام نوشت؛ 

میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را خدمت همه مردم، بویژه جوانان عزیز و برومند کشورمان تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصاً همیشه به جوانان اعتقاد و اعتماد داشته‌ام و هیچ‌گاه از میدان دادن به آنها پشیمان نشده‌ام. جوانگرایی شعار مبنایی جمهوری اسلامی هم بوده و بررسی تاریخ انقلاب نشان می‌دهد، اعتماد به جوانان، چه در سالهای سرنوشت‌ساز دفاع مقدس و چه سایر عرصه‌ها، همیشه نتایج درخشانی به بار آورده است. 

در دولت تدبیر و امید تلاش کردیم، مطابق با وعده‌های رئیس‌جمهور محترم،‌ بیش از پیش از ظرفیت و شور و نشاط و نیروی جوانان در جایگاهها و موقعیت‌های مهم مدیریتی استفاده شود. نماد این رویکرد امروز اگرچه مهندس آذری جهرمی است که مردم به او لقب «وزیر جوان» داده‌اند، اما علاوه بر ایشان، هزاران جوان دیگر نیز در رده‌های مختلف مدیریتی در وزارتخانه‌ها و دستگاههای دولتی مشغول به خدمت شده‌اند. به استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان ایمان داریم و انشاالله این رویه را ادامه خواهیم داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده‌اند احترام قائلیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان که در صدر هیئتی صبر امروز به پاکستان سفر کرده است، در نشست خبری با نخست وزیر پاکستان (شهباز شریف) شرکت کرده و پاسخگوی اصحاب رسانه شدند.

رئیس جمهور در این نشست خبری مشترک اظهار کرد: امروز مردم پاکستان و دولت این کشور از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده‌اند 

وی افزود: کشور پاکستان از نسل‌کشی و کودک‌کشی این رژیم که با حمایت غربی‌ها و آمریکایی‌ها صورت می‌گیرد به ستوه آمده‌ و عدالت را فریاد می‌زند.

رئیسی تأکید کرد: برای مردم پاکستان و مواضع ستودنی دولت پاکستان احترام قائلیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه آن‌چه که تمام مردم دنیا را غصه‌دار کرده، ناکارآمد بودن سازمان‌های بین‌المللی است، گفت: امروز سازمان ملل و شورای امنیت وظایف خود را انجام نمی‌دهند.

وی ادامه داد: موضع مردم مسلمان پاکستان و ملت بزرگ ایران در قبال مسئله فلسطین و همچنین ایستادگی و حق خواهی مردم فلسطین نتیجه خواهد داد و زمینه‌ساز عدل عادلانه جهانی خواهد شد

رئیسی همچنین گفت: روابط ما با کشور دوست، برادر و همسایه‌مان پاکستان فقط در سطح دو کشور همسایه تعریف نمی‌شود؛ بلکه روابط دو کشور روابط تاریخی، تمدنی، اعتقادی و دینی است.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های بسیاری بین ایران و کشور دوست ما پاکستان هست که تبادل این ظرفیت‌ها می‌تواند در جهت منافع دو کشور و ملت به کار گرفته شود، افزود: روابط دو کشور در تمام حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، تجاری و فرهنگی و در همه سطوح ارتقا می‌یابد.

وی گفت: مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است،‌هر دو در مبارزه با ناامنی‌ و تروریسم، جرایم سازمان یافته و مواد مخدر تاکید دارند.

رئیسی اضافه کرد: تداوم همکاری بین دو کشور و دو دولت به نمایندگی از ملت‌های بزرگ ایران و پاکستان در جهت منافع دو کشور تعریف می‌شود و مصمم هستیم که روابط دو کشور را در سطوح بالا ارتقا دهیم.

رئیس جمهور ادامه داد: سطح روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور قابل قبول نیست؛ لذا تصمیم گرفتیم که سطح روابط تجاری و اقتصادی دو کشور در گام اول به ۱۰ میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

وی تأکید کرد: مرز بین دو کشور یک فرصت است که می‌تواند برای رفاه دو ملت مورد استفاده قرار بگیرد؛ مرز جلوه‌ای از همکاری‌های مرزی بین دو کشور است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • اشتراک ظرفیت‌های فناوری ایران و پاکستان موجب پیشرفت دو کشور می‌شود
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • حاشیه های پررنگ تر از متن سفر رئیسی به پاکستان؛ از استقبال سرد در فرودگاه تا غیبت آجودان
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ پیگیری برای دریافت کامل حقابه ایران ادامه دارد
  • توضیحات بهادری جهرمی درباره تعطیلی آخر هفته
  • رئیس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده‌اند احترام قائلیم
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم