Web Analytics Made Easy - Statcounter

جو بایدن روز یکشنبه اعلام کرد که ممکن است به دلیل شیوع ویروس کرونا همایش ملی دموکراتیک آمریکا به طور مجازی برگزار شود. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جو بایدن معاون رئیس جمهور پیشین و پیشتاز دموکرات ها در رقابت انتخاباتی سال 2020 در گفتگو با «ای بی سی» گفت که برگزاری همایش حزبش "ضروری" است، اما همچنین افزود که ممکن است با وجود همه گیری ویروس کرونا امکان تجمع هزاران نفری در یک مکان فراهم نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن گفت: ما مجبور خواهیم بود که یک همایش برگزار کنیم، اما ممکن است مجبور شویم این کار را به طور مجازی انجام دهیم.

وی همچنین تصمیم گیرندگان را تشویق کرد که از علم و نظرات متخصصین سلامت پیروی کنند.

کمیته ملی دموکرات آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که همایش ملی این کشور به دلیل بحران ویروس کرونا تا یک ماه دیگر یعنی ماه اوت به تأخیر خواهد افتاد.

این همایش در ابتدا قرار بود از 13 ژوئیه آغاز شود اما تحت شرایط جدید از روز 17 اوت آغاز خواهد شد.

بایدن: ترامپ سیستمی معیوب برای واکنش آمریکا به بحران کرونا ایجاد کرده استترامپ با جو بایدن درباره بحران کرونا گفتگو می‌کندنظرسنجی نشان داد: پیشتازی 6 درصدی بایدن نسبت به ترامپ

 

انتهای پیام/

R1517/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش فصلی اوج هنر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، شاعران و هنرمندان استان در این همایش به قرائت شعر‌هایی در زمینه انتفاضه، مقاومت فلسطین و محکومیت جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی پرداختند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به قدردانی از هنرمندان بسیجی فعال در عرصه حجاب، طوفان الاقصی و انتخابات گفت: در این رویداد هنری از هنرمندان فعال در سال ۱۴۰۲، برگزیدگان جشنواره شعر بسیج و هنرمندان برگزیده در جشنواره صنایع دستی بسیج نیز تجلیل به عمل آمد.

سرهنگ دهقان افزود: این رویداد هنری با محوریت انجمن‌های هشتگانه هنری و با حضور جمع زیادی از هنرمندان استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • آتش بس ایران و اسرائیل موقتی است؟
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • تغییر لحن به سبک بایدن
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • نزدیک شدن جنگنده‌های چینی به ۷۰ کیلومتری تایوان
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود