Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@16:05:17 GMT

جلسه هماهنگی فدراسیون کشتی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۰۱۴

جلسه هماهنگی فدراسیون کشتی برگزار شد

خبرگزاری میزان- اولین جلسه هماهنگی میان مسئولان فدراسیون کشتی و سازمان لیگ در سال ۹۹ امروز در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد. تاریخ انتشار: 19:24 - 17 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۱۹۸

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، در شرایطی که از چند ماه قبل مسئولان سازمان لیگ بعد از مشورت با رئیس فدراسیون تقویم سازمان لیگ در سال ۹۹ را تدوین کرده بودند، شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات و همچنین تعویق المپیک برخی از برنامه‌ها را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز جلسه هماهنگی میان مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون، محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ و همچنین کارمندان سازمان لیگ در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد تا درباره مسابقات لیگ دسته اول، لیگ برتر و جام باشگاه‌های جهان در سال ۹۹ تصمیم‌گیری شود.

اولین بحث پیرامون لیگ دسته اول بود طبق برنامه قبلی باید اردیبهشت ماه آغاز شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا فعلا چنین امکانی وجود ندارد. بعد از طرح این موضوع توسط رئیس سازمان لیگ، با رای اکثریت قرار بر این شد شروع این مسابقات فعلا به تعویق بیفتد و در آینده و با توجه به تصمیم‌گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، درباره برگزاری یا عدم برگزاری لیگ دسته اول تصمیم‌گیری شود.

بحث بعدی به زمان شروع لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی مربوط می‌شد. با اینکه پیش از این، زمان شروع لیگ برتر بعد از پایان المپیک ۲۰۲۰ عنوان شده بود، به خاطر تعویق این مسابقات امکان جابه‌جایی تاریخ شروع لیگ برتر هم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

راهکار‌های حضور تیم‌های قدرتمند در لیگ برتر بررسی و رایزنی با استان‌های و باشگاه‌های مختلف به رئیس سازمان لیگ محول شد. رئیس فدراسیون تاکید داشت که لیگ برتر در سال ۹۹ با رفع نقاط ضعف سال قبل و با حضور تیم‌های قدرتمند برگزار شود. علیرضا دبیر گفت: بعد از المپیک، لیگ برتر از هر رقابت دیگری برای فدراسیون اهمیت دارد.

عبدالمهدی نصیرزاده در این جلسه از مسئولان فدراسیون درخواست کرد برای ترغیب اسپانسر‌ها جهت حضور قدرتمند در لیگ دسته اول و لیگ برتر عوامل انگیزشی در نظر گرفته شود. در همین راستا بحث اعزام به تورنمنت‌های خارجی برای تیم‌های برتر، حضور در جام باشگاه‌های جهان و معافیت مالیاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

درباره موضوع پخش تلویزیونی لیگ برتر و دریافت حق پخش از محل تعیین شده توسط مجلس شورای اسلامی بحث شد و برای پیگیری در دستور کار مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ قرار گرفت.

موضوع بعدی تعیین تاریخ و مکان جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۰ بود. بعد از مشورت اعضای حاضر در جلسه قرار بر این شد رایزنی برای تعیین میزبان این مسابقات در ۲ رشته کشتی آزاد و فرنگی توسط رئیس سازمان لیگ صورت بگیرد. طبق اعلام نصیرزاده شهر‌های سنندج، شهرکرد و استان‌های گلستان، خراسان جنوبی و کرمان گزینه‌های میزبانی از جام باشگاه‌های جهان هستند و تاکنون اعلام آمادگی اولیه برای میزبانی از این رویداد بین‌المللی را کرده‌اند.

در پایان هم مقرر شد پیرو احیای کمیته‌های لیگ استانی، بعد از اتمام محدودیت‌های تردد در سراسر کشور یک گردهمایی با حضور مسئولان کمیته‌های لیگ استانی به میزبانی فدراسیون برگزار شود.

بیشتر بخوانید: ساروی: سرشاخ شدنم با کشتی‌گیران مطرح جهان من را پخته‌تر کرد انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی علیرضا دبیر کشتی آزاد ویروس کرونا المپیک توکیو جام باشگاه های جهان رئیس سازمان لیگ رئیس فدراسیون لیگ دسته اول سال ۹۹ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست صمیمی جمعی از مدیران ملی و استانی با محوریت شکرانه خدمات ماه رمضان و نوروز و همچنین بررسی برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، محمدحسین کشکولی دبیر شورای معارف سیما، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای قم و جمعی از مدیران دیگر از جمله حاضران در این نشست بودند.

در این نشست ضمن تبادل تجربه‌های موفق از برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای ایام نوروز و ماه رمضان، بر تقویت اقدامات ویژه در حوزه رسانه و تجهیز زیرساخت‌های رسانه‌ای حرم مطهر تاکید شد و مسئولان حاضر آمادگی خود را برای حمایت از برنامه‌های گوناگون حرم مطهر اعلام کردند.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت، گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به صورت سراسری در کشور و به صورت متمرکز در قم از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) از طرف تولیت و دیگر خدام این آستان مقدس، از همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای برگزاری مراسم نوروز و رمضان تقدیر کردند.

کد خبر 6086018

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد