Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@05:27:21 GMT

پیام تبریک استاندار قزوین به مناسبت روز جوان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۱۳۹

پیام تبریک استاندار قزوین به مناسبت روز جوان

استاندار قزوین به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد مسعود حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان پیام تبریکی صادر نمود.

به گزارش برنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد مسعود حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان پیام تبریکی صادر نمود

متن پیام استاندار قزوین بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
 «عَلَیکَ بِالأَحداثِ؛ فَإِنَّهُم أسرَعُ إلى کُلِّ خَیرٍ»
جوانان را دریاب؛ زیرا که آنان سریع‌تر به کارهاى خیر روى مى‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام صادق (ع)

جوانان، به‌عنوان موتور محرک جامعه، ارزشمندترین سرمایه یک کشور می باشند.
این سرمایه های بزرگ در برهه های مختلف با تکیه بر دانش، تخصص، تعهد، بصیرت و اخلاص  قدمهای بزرگی را در هموار نمودن مسیر توسعه کشور برداشتند که برخی از این قدم ها افتخارات بزرگی را برای ایران اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی رقم زده است.
 امروز در ایران اسلامی جوان‌گرایی و اعتماد به جوانان در حوزه های مختلف یک ضرورتی انکارناپذیر برای توسعه و پیشرفت کشور قلمداد می‌شود،ضرورتی که همواره مورد توجه و تأکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم بوده و هست. 
بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری صادرشده است،بخش مهمی از آن به موضوع جوانان و‌نقش آنها در توسعه و پیشرفت کشور توجه دارد.
بدون شک جوانی دوره شکوفایی خلاقیت‌ها، بروز توانمندی‌ها و فرصتی گران‌بهاست که می‌تواند اگر در مسیر درست هدایت شود ثروت بی بدیلی را در جامعه خلق و سعادت جامعه خود و بشری را رقم  بزند.
اینجانب ضمن عرض تبریک میلاد فرخنده و باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان به مردم شریف استان قزوین به‌ویژه جوانان شایسته و برومند این دیار و آرزوی بهترین ها برای ملت ایران ومردم خوب و نجیب استان قزوین،رجاء واثق دارم درسال جدید که توسط مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید نامگذاری شده بابهره‌گیری ازتوان وتخصص جوانان عزیز و با همّت مدیران ومسئولان خدوم گام‌های مؤثری در مسیر تحقق شعارسال و توسعه همه جانبه و پایدار استان برخواهیم داشت.
از درگاه خداوند قادر متعال سربلندی و موفقیت همه شما عزیزان را تحت توجِهات حضرت ولیعصر(عج) مسئلت دارم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیام تبریک روز جوان استاندار قزوین استاندار قزوین روز جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دوم قم در طرح نهضت ملی مسکن 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاندار قم امروز در دیدار علما و شخصیت‌های حوزوی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های سال گذشته گفت: با تشدید نظارت‌ها بر اصناف در استان قم تورم نقطه به نقطه از ۴۱ و نیم درصد در شهریور به ۳۱ و نیم درصد در اسفند ماه رسید. 

سید محمد آقامیری افزود: با سرعت دادن به ساخت واحد‌های مسکونی، رتبه قم در طرح نهضت ملی مسکن از هفدهم به رتبه دوم ارتقاء یافت.

وی خاطر نشان کرد: با همراهی و هم افزایی مردم در نظر داریم در مباحثی همچون کاهش تورم، رشد تولید، افزایش اشتغال برای جوانان و تحول در امور اداری گام‌های اساسی برداریم.

استاندار قم فعال کردن واحد‌های تولیدی نیمه فعال و غیرفعال در استان، بهره گیری از توان جوانان نخبه و کارآمد، بالابردن افزایش رضایت مردم از دستگاه‌های اجرایی و واگذاری منظم یک هزار واحد مسکونی به متقاضیان واجد شرایط در هر ماه در قالب طرح نهضت ملی مسکن را از مهمترین اولویت‌های خود در سال جاری برشمرد.

دیگر خبرها

  • ◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
  • اختلال در عملکرد پیام رسان بله برطرف شد
  • تبریک اکانت بوندسلیگا به مناسبت تولد 38 سالگی مانوئل نویر / فیلم
  • پیام مدیر کل ارشاد خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • رتبه دوم قم در طرح نهضت ملی مسکن 
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز هنرهای نمایشی
  • تبریک تولد امام حسن مجتبی(ع) ۱۴۰۳ + متن، پیام، اس ام اس و عکس نوشته ولادت کریم اهل بیت
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی