Web Analytics Made Easy - Statcounter

پهلوان دلیری گفت: از هشتم فروردین در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی ۹ هزار و ۳۳۹ نفر در راستای تامین امنیت در استان گلستان به کارگیری شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسین پهلوان دلیر» عصر امروز(یکشنبه 17 فروردین) در جمع مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: نیروی انتظامی از زمان شیوع ویروس کرونا فعالیت خود در حوزه پیشگیری و مقابله با کرونا را آغاز کرده و با راه اندازی ایستگاه های تب سنجی در سطح استان نسبت به کنترل تردد در جاده های استان اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان ادامه داد: از هشتم فروردین ماه که طرح فاصله گذاری اجتماعی مطرح شد 9 هزار و 339 نفر در راستای تامین امنیت در قسمت های مختلف شهرها به کار گیری شدند.

 

پهلوان دلیر ضمن قدردانی از حمایت فرمانداران شهرستان ها و نیروهای سپاه و بسیج ابراز داشت: بهداری انتظامی استان نیز در کنار دانشگاه علوم پزشکی برای درمان بیماران فعالیت می کرد.

 

وی افزود: در این ایام فضای مجازی تحت رصد نیروی انتظامی قرار داشت و از انتشار تبلیغات سوء و شایعات کرونایی جلوگیری شد.

 

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان یادآور شد: کسانی که فضا را مسموم کردند احضار و با آنها برخورد شده است و همچنین با استقرار نیرو در تلاش بودیم که جو عمومی را آرام نگاه داریم.

 

پهلوان دلیر خاطرنشان کرد: بازدید از اماکن عمومی یکی از وظایف نیروی انتظامی در این ایام به شمار می رفت که در این ایام 377 مورد بازدید رقم خورد.

 

وی گفت: 412 صنوف متخلف در این ایام توسط نیروی انتظامی پلمپ شده است و همچنین بیش از ۷۰ خودرو توقیف و 64 راننده جریمه 500 هزار تومانی شدند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی فاصله گذاری اجتماعی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ایام آغاز سال جدید با حضور در مناطق مرزی جنوب شرق کشور از یگان‌های مستقر در این مناطق بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایام آغاز سال جدید با حضور در مناطق مرزی جنوب شرق کشور از یگان‌های مستقر در این مناطق بازدید کرد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل ۲ برادر در قبرستان شرف آباد یاسوج
  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است
  • کار نیروی انتظامی نمونه‌ای از جهاد است
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • به‌کارگیری ۱۸ تانکر آبرسان در ایام نوروز
  • تروریست ها یک افسر نیروی انتظامی را به شهادت رساندند