Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:20:55 GMT

شیوع ویروس کرونا در گلستان کم شده است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۲۴۰

شیوع ویروس کرونا در گلستان کم شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: چند پیک خفیف را طی این مدت پشت سر گذاشتیم و با رعایت مردم شدت شیوع ویروس کرونا در گلستان کم شده است. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا فاضل بعدازظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گلستان، اظهار داشت: 12 بیمارستان استان درگیر درمان بیماران کرونایی هستند که بیمارستان‌های صیاد شیرازی گرگان و پیامبر اعظم گنبدکاووس فعالیت بیشتری در این زمینه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راه اندازی کال سنتر به عنوان مشاوره به کاهش مراجعه بیماران به بیمارستان‌های استان کمک زیادی کرد و مردم پذیرفتند که این بیماری کشنده نیست.

فاضل تصریح کرد: در هفته‌های نخست شیوع کرونا در استان با مشکل کمبود ماسک مواجه بودیم که این مشکل در بسیاری از کشورهای دنیا هم وجود داشت اما کار بسیجی بزرگی در استان انجام شد و ماسک‌های خانگی و کارخانه‌ای تولید شد تا مشکل را برطرف کند، همچنین 13 کارخانه تولید مواد ضدعفونی با مجوز در استان فعالیت می‌کنند.

اقدامات ویژه‌ ایران برای کمک به زندانیان در ایام شیوع کرونا قابل طرح به‌عنوان یک شاخص بین‌المللیدانشگاه علوم‌پزشکی آذربایجان‌غربی در تجهیز آزمایشگاه‌ها به امکانات تشخیص کرونا عملکرد مطلوبی داشتچالش حکمرانی جهانی با جدال نان و جان در بحران کرونا/ هیچ‌کس با اطمینان سخن نمی‌گوید

وی با اشاره به طرح غربالگری کرونا در گلستان گفت: با فرماندهی فرمانداران و بسیج تمام نیروها غربالگری را انجام دادیم که تعداد مشکوکان به کرونا یک در هزار بوده است به این معنی که حدود دو هزار نفر در استان آلوده هستند.

وی ادامه داد: 17 اسفند پیک نخست کرونا را در گلستان تجربه کردیم اما به پیک دوم نرسیدیم، البته چند پیک خفیف را طی این مدت پشت سر گذاشتیم و با رعایت مردم شدت شیوع ویروس کرونا در گلستان کم شده است.

انتهای پیام/588/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرونا در گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان قربانی رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان از تمام مردم گلستان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

او گفت : مردم گلستان با حضور پرشور خود در این راهپیمایی و تجمع ، بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس، فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می دهند.

دیگر خبرها

  • حمایت مردم گلستان از عملیات «وعده صادق» + فیلم
  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • حمایت مردم گلستان از عملیات «وعده صادق»
  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه + فیلم
  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه
  • حمایت از مردم غزه و فلسطین؛ امروز در گرگان
  • برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند
  • راهپیمایی گلستانی‌ها در حمایت از مردم غزه و فلسطین
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه