Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@12:07:14 GMT

خیابان ها‌ی کوی عین دو ضدعفونی وگندزدایی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۲۴۲

خیابان ها‌ی کوی عین دو ضدعفونی وگندزدایی شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا سودانی مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: ضدعفونی کردن معابر روزانه در۳ نوبت انجام می‌شود که مناطق پرترددهمچون بازارهابه صورت شبانه انجام می شود.

او افزود: نیرو‌های فعال حوزه معاونت خدمات شهری منطقه با تمام توان خود تا ریشه کن شدن ویروس بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری با انجام عملیات ضدعفونی محیط شهری در حال انجام وظیفه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سودانی بیان داشت: در این عملیات خیابان‌ها وکوچه‌های کوی عین دوبه طور کامل ضد عفونی شدند.

مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز  تصریح کرد: این عملیات تمام معابر، تأسیسات و مبلمان شهری را پوشش می‌دهد.

این مقام مسئول گفت: نقاطی مانند بازار بیشترین امکان شیوع این بیماری (کرونا) را دارد، ادامه داد: به دلیل تردد شهروندان در طول روز، پاکسازی محلات و بازار بصورت شبانه انجام می‌شود هرچند موادی که برای ضدعفونی کردن در این محلات استفاده می‌شود هیچ‌گونه ضرری ندارد.

این مقام مسئول ادامه داد: اما برای رعایت حال افرادی که ناراحتی تنفسی یا آلرژی دارند این مناطق شبانه ضدعفونی می‌شود و درتداوم ضدعفونی معابر بیان کرد: شبانه روز مشغول این کار هستیم. این عملیات در ۳ نوبت و بصورت روزانه انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان اخبار سلامت انجام می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز

پیمان باباخانی از استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز خبر داد و گفت: با حمایت مدیریت شهری شیراز و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط سازمان از اوایل دی‌ماه سال گذشته تاکنون ارائه خدمات خطوط شبانه از پایانه نمازی با ۴ خط به نواحی مختلف شهر در حال انجام است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز بیان کرد: قطعاً در صورت استقبال شهروندان و بررسی نیاز ظرفیت فعلی افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن
  • آغاز ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون
  • فراخوان جذب سرمایه برای سه پروژه شهری اهواز