Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:29:01 GMT

اورژانس البرز بیش از سه هزار ماموریت امدادی انجام داد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۲۹۲

اورژانس البرز بیش از سه هزار ماموریت امدادی انجام داد

دکتر مهرداد بابایی روز یکشنبه به ایرنا گفت : در مدت  بیش از یک ماه و نیم از شیوع ویروس کرونا  درالبرز شمار تماس های تلفنی مردم با سامانه ۱۱۵ اورژانس البرز بیش از ۲برابر مدت مشابه سال قبل  است.

 هفته گذشته و در بازه زمانی نهم لغایت پانزدهم فروردین ۹۹،  کارشناسان پرستاری واحد ارتباطات مرکز اورژانس ۱۱۵ البرز به بیش از ۱۶ هزار و ۹۱۴ تماس تلفنی پاسخگو بودند که همچنان بیشترین موضوع تماس با اورژانس، سوالات مربوط به کرونا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 طی این مدت کارشناسان عملیاتی اورژانس که به معنای واقعی در خط مقدم مبارزه با کرونا در تلاش شبانه روزی هستند برای انجام سه هزار و۴۱۲ ماموریت اعزام شده و به ۲ هزار و ۶۴۵ بیمار خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه دادند ۸۱۲ه نفر ضمن دریافت خدمات درمانی به مراکز درمانی در استان البرز انتقال داده شدند.

همچنین و به یک هزار و ۷۵۷ نفر نیز خدمات درمان سرپایی ارائه شد.

بابایی گفت: در جریان انجام این تعداد ماموریت ، ۱۴۸ مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی و سه هزار و ۲۶۴ ماموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومین حوادث غیر ترافیکی صورت گرفت.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی البرز از مردم خواست بارعایت نکات بهداشتی ، عدم حضور در اماکن عمومی ، محدود کردن دید و بازدید های خانوادگی و حفظ آرامش خود ، در کنترل  بیماری کرونا به خود و جامعه کمک نموده و برای رهایی از سردرگمی و تشویش ذهنی ، اطلاعات مورد نیاز خود را از مراجع رسمی و ملی دریافت نمایند.

در صورت وجود علائم تب ، تنگی نفس و سرفه با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و برای مشاوره و دریافت پاسخ سوالات خود در ارتباط با کرونا ویروس با شماره تلفن ۴۰۳۰ تماس حاصل نمایید.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان اورژانس کشور کرج پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان اورژانس کشور کرج ویروس کرونا سازمان اورژانس کشور کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ‌مهدی مهرور‌ بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز گفت: بمنظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت های ممکن، فراهم نمودن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

وی ‌به منظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی و یا هرگونه حادثه احتمالی، بر آماده‌باش مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی، شرکت‌های خدماتی ( آب و فاضلاب شهری روستایی، برق، گاز، تلفن همراه, ثابت و آب منطقه‌ ای تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز گفت: شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف در حریم رودخانه‌ها، مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله‌ها، فنس‌های فلزی و پهنه های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وی بر داشتن تجهیزات لازم و ضروری سفر از جمله لوازم گرمایشی، البسه، پتو، کمک های اولیه، برف پاک کن، بهمراه داشتن وسایل ارتباطی تاکید کرد.

گفتنی است تمهیدات لازم توسط جهاد کشاورزی استان و شهرستان‌ها جهت کشاورزان، برای حفظ محصولات کشاورزی‌، کنترل دما, رطوبت و تهویه در گلخانه‌ها، مرغداری‌ها، دامداری‌ها و همچنین خودداری از چرای دام در مراتع و دامنه کوه‌ها و برای جلوگیری از خسارت‌های ناشی از سرمازدگی به بخش کشاورزی به عمل آید.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند