Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:32:57 GMT

اتحاد و همدلی مردم مراغه در مقابله با کرونا ستودنی است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۳۱۳

اتحاد و همدلی مردم مراغه در مقابله با کرونا ستودنی است

موسی شعفی روز یکشنبه در حاشیه توزیع اقلام حمایتی موسسه خیریه اطهر با مراکز ترک اعتیاد اقامتی گلستان و بانوان اطهر در بین خانواده های آسیب پذیر در حوزه اعتیاد اظهار داشت: خوشبختانه موسسات خیریه، سازمان های مردم نهاد و خودجوش مردمی در کنار دستگاه های اجرایی شهرستان برای خدمت رسانی به شهروندان در مقابله با کرونا، به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مراغه از لحاظ انسجام و اتحاد مردمی در مبارزه با کرونا ویروس در کشور بی نظیر عمل کرده و این نشان دهنده فرهنگ بالا و تاریخ درخشان این شهرستان است.
وی افزود: مردم مراغه در تمامی صحنه ها حضور فعال دارند و حتی در روستاهای شهرستان هم برای مقابله با کرونا در خانه های خود مانده و اهالی به صورت خودجوش و با همکاری دستگاه های متولی اقدام به ضدعفونی روستاها می کنند.
وی افزود: همکاری در توزیع اقلام و بسته های حمایتی در بین اقشار کم درآمد جامعه، کمک رسانی در کنترل ورودی و خروجی شهرستان، کمک به تولید و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز، مشارکت در طرح های پاکسازی معابر و محلات از جمله این اقدامات است.
وی با تقدیر از توزیع ۲ مرحله اقلام حمایتی موسسه خیریه اطهر با مراکز ترک اعتیاد اقامتی گلستان و بانوان اطهر در بین خانواده های آسیب پذیر در حوزه اعتیاد خاطر نشان کرد: این موسسه بنا به وظیفه و تکلیف شرعی و انسانی خود به طور خود جوش اقدام به تهیه و تامین ۱۰۰ بسته غذایی و بهداشتی شامل برنج، مرغ، لوازم شوینده بهداشتی، ماسک، ماکارونی، روغن، قند و رب کرده است.
وی گفت: ارزش این اقلام بیش از ۱۴ میلیون تومان است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

استاندار جدید لرستان بر وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‎‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود، اظهار داشت: ما در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم و شناخت کافی باید روی مبانی نظری خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است، اضافه کرد: رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی را باید ایجاد کرد.

استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه پذیرفتن مسئولیت به معنای نوکری مردم است، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و نوکران مردم هستند و روحیه تلاش و تعامل بین این دو را باید حفظ کرد.

شفقت با بیان اینکه دشمنان کوچک‌ترین خطاهای ما را بزرگ‌نمایی می‌کنند، بیان کرد: رسانه‌ها باید این موضوع را روشنگری کنند و مردم را نیز به مشارکت در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی دعوت کنند.

به گفته وی وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم موجب شکوفایی ظرفیت‌های لرستان می‌شود و باید از این نظرات استقبال کرد.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات