Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@12:18:56 GMT

۴۰۰ بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان رفسنجان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۳۲۹

۴۰۰ بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان رفسنجان توزیع شد

نجمه قاسمی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ۲۰۰ خانوار نیازمند تحت پوشش بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌های رفسنجان هستند که خدمات دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه سرپرستان این خانوارها یا از کارافتاده هستند یا فوت شده اند بیان کرد: ۵۰ خانوار در کشکوئیه و ۱۵۰ خانوار در شهر رفسنجان تحت پوشش خیریه آبشار عاطفه ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی ادامه داد: بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها برای مبارزه با ویروس کرونا و رفع نیاز افراد بی بضاعت اقداماتی در دست اجرا دارد که در مرحله اول در ۲۰ سفند ماه گذشته بین این خانوارها  ۲۰۰ بسته مواد غذایی  شامل برنج، عدس، قند، رب گوجه، ماکارونی، گوشت و روغن و بسته اقلام بهداشتی شامل صابون، شامپو، موا شوینده و ژل ضدعفونی کننده را توزیع کرد.

وی تصریح کرد: در مرحله دوم نیز ۲۰۰ بسته مواد غذایی و اقلام بهداشتی بین این نیازمندان در حال توزیع است.

وی ارزش ریالی هر بسته موا غذایی و بهداشتی را ۲ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در مجموع در این ۲ مرحله ۸۰۰ میلیون ریال از کمک های خیرین جذب و برای نیازمندان این بسته ها تهیه و توزیع شد.

قاسمی گفت: در کشکوئیه کارگاه تولید ماسک رایگان توسط چهار مددجوی تحت پوشش این بنیاد راه اندازی شده که روزانه بالغ بر ۱۵۰ تا ۲۰۰ ماسک تهیه می کنند و این ماسک ها به داروخانه های کشکوئیه به منظور عرضه بین مردم اهدا می شود.

وی با اشاره به دسته بندی خانوارهای تحت پوشش بنیا خیریه آبشار عاطفه ها افزود: ۶۰ خانوار دارای ایتام زیر ۱۸ هستند که سرپرست خانوار فوت کرده و اعضای خانواده حقوق ثابتی ندارند، دسته دوم خانواده هایی هستند که سرپرست خانوار به دلایل بیماری یا تصادف و طبق گواهی پزشک ۶۵ درصد از کارافتاده باشد تحت پوشش نهاد خیریه هستند.

قاسمی دسته دیگر مددجویان تحت پوشش را خانواده های بدسرپرست عنوان کرد و افزود: سرپرست این خانواده ها در زندان به سر می برد و برای همسران این سرپرستان مشاغل خانگی ایجاد می کنیم که تعداد این خانوارها نیز ۲۰ خانوار است.

وی اظهار کرد: دسته دیگر نیز خانواده های بی بضاعتی هستند که دارای بیمار سرطانی و یا قطع نخاعی و از خدمات این بنیاد بهره مند می شوند و ماهیانه تا مبلغ ۳۰۰ هزار تومان هزینه دارویی به آنها پرداخت می شود.

وی توصیه کرد: مردم برای ریشه کن کردن ویروس منحوس کرونا به جز موارد ضروری از خانه بیرون نیایند تا با همبستگی این زنجیره انتقال ویروس قطع شود.

رفسنجان با جمعیت ۳۲۰ هزار نفر در ۱۱۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان رفسنجان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان رفسنجان بهداشت و سلامت خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان رفسنجان بهداشت و سلامت آبشار عاطفه ها خانواده ها تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

خزاعی عرب رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو  شهرستان بیرجند گفت: در اجرای پویش ملی اطعام مهدوی و در مراسم افطاری خانواده‌های مددجویان تحت حمایت این نهاد، ۲۰ آشپزخانه در بیرجند همکاری می‌کنند.

او با بیان اینکه تا کنون ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است، افزود:  امسال برای پنجمین سال متوالی است که پویش اطعام مهدوی با کمک مساجد، مراکز نیکوکاری، حسینیه‌ها، گروه‌های جهادی و مردم و خیران برگزار می‌شود.

خزاعی عرب بیان کرد: با توجه به در پیش بودن  ایام لیالی قدر پیش بینی می‌شود طی برنامه عملیاتی تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۴۰ هزار وعده غذای گرم و ۴ هزار سبد غذایی به همراه افطاری ساده در سطح مراکز نیکوکاری و کمیته امداد شهرستان توزیع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع ۴۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در خرامه
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • ۳۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد تبریز توزیع شد
  • توزیع 303 بسته غذایی بین خانواده های کم برخوردار دستگردان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در خوی همزمان با بهار قرآن + تصاویر
  • توزیع هزار ۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان خمینی شهر
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد