Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره محبوب استقلال در گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان یکی از 4 خرید درخشان غرب آسیا لقب گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا  در گزارشی به چهار انتقال در لیگ‌های فوتبال منطقه غرب آسیا که باعث جذابیت بیشتر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب شد، اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این گزارش نام دیاباته به عنوان یکی از چهار انتقال درخشان اشاره شده است.

 سایت AFC در این باره نوشت:

در میان چهار نام مطرح شده، دیاباته تنها بازیکنی است که پیش‌تر بازی در آسیا را تجربه کرده بود. دیاباته پیش از پیوستن به بوردوی فرانسه در ۱۸ سالگی، در آکادمی مشهور سلیف کیتا در مالی توپ می‌زد. جایی که حدود یک دهه بازی کرد و در ۱۲۰ بازی، ۵۰ گل به ثمر رساند.

این مهاجم برجسته به ترکیه، ایتالیا و امارات رسید و در لیگ این کشورها بازی کرد و در آنجا فصل ۲۰۱۸-۱۹ را در باشگاه امارات بازی کرد. ۱۰ گل او در ۱۹ بازی نتوانست باشگاه مستقر در راس الخیما را از سقوط نجات دهد و او بار دیگر به آسیا آمد و تیم فوتبال استقلال را در ایران انتخاب کرد. 

او که در ابتدای حضورش در استقلال شروع آهسته‌ای داشت و بعد از گذشت ۳ ماه از حضورش در این تیم با هت تریک مقابل تراکتور در ورزشگاه یادگار امام استارت زد. او از آن بازی به بعد ۵ گل دیگر به گل‌هایش اضافه کرد تا در ۱۳ بازی ۸ گل به نامش ثبت کند.

دیاباته در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به همراه استقلال مقابل الکویت گلزنی کرد تا تیمش در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر برنده شود. او  در بازی بعدی مقابل الریان هم موفق به گلزنی شد و تیمش با نتیجه ۵ بر صفر برنده شد و در نهایت به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.


 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال کنفدراسیون فوتبال آسیا ستاره محبوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد

دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه دیروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پنالتی و ۳۸-پنالتی) و کاکو (۵۶-پنالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آن‌ها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آن‌ها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

دیگر خبرها

  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • پرچم عدالت‌خواهی به واسطه نیروهای مسلح برافراشته شده است
  • بارسلونا رقیب محبوب ام باپه در لیگ قهرمانان اروپا
  • وقتی نیامده محبوب مادریدی‌ها می‌شوی؛ کیلیان ام باپه، قاتل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا