Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول تاکید کرد هدف سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برگزاری ادامه مسابقات فوتبال پس از برطرف شدن بیماری کرونا است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فریبرز محمودزاده در درباره برگزاری مسابقات لیگ دسته اول اظهار داشت:

در ابتدا آرزو می‌کنم بیماری کرونا هر چه زودتر به پایان برسد و مردم در سلامتی کامل باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایطی که وجود دارد برخی شایعات در خصوص تعطیلی کامل مسابقات لیگ برتر مطرح شده است اما همین جا اعلام می‌کنم هیچ مقام مسئولی در سازمان لیگ تاکنون درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر نظری نداده و حرفی نزده‌ است.

وی افزود:

تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا هستیم و تا زمان اطلاعیه جدید این سازمان صبر خواهیم کرد و از باشگاه‌ها نیز می خواهیم فعلاً صبور باشند. با این حال نهایت تلاش سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بر برگزاری مسابقات است.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول تصریح کرد:

در خصوص مسابقات لیگ دسته اول نیز شایعاتی مبنی بر نیمه تمام ماندن این مسابقات مطرح شده بود که کاملا آن را تکذیب می‌کنیم. تمام هدف ما برگزاری مسابقات است، اما چگونگی برگزاری این مسابقات بستگی به مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا دارد. با توجه به مصوبه قبلی این ستاد مبنی بر تعطیلی تمرینات باشگاه‌ها، مطمئن باشید به محض اینکه مشکلات برطرف شود، فرصت چند هفته‌ای به باشگاه‌ها خواهیم داد تا خود را به مرز آمادگی برسانند.

محمودزاده در واکنش به طرح این موضوع که در لیگ دسته اول دغدغه فشردگی مسابقات به دلیل اردوهای تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد و به همین دلیل شاید راحت‌تر بتوان این مسابقات را به اتمام رساند گفت:

بله، در لیگ دسته اول چون دغدغه مسابقات بین‌المللی را نداریم، اگر بازی‌ها را با تأخیر هم شروع کنیم می‌توانیم لیگ را به پایان برسانیم. هدف ما هم همین است و به هیچ وجه لغو مسابقات مد نظر ما نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فریبرز محمودزاده لیگ آزادگان مسابقات لیگ دسته اول برگزاری مسابقات لیگ بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست‌و هشتم لیگ دسته یک فوتبال ایران (جام آزادگان) با ۸ دیدار برگزار شد.    در این هفته، خیبر خرم‌آباد به مصاف دریا بابل رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید.  خیبر با این برد، ۶۴ امتیازی شد تا به صعود نزدیک‌تر شود. این دیدار حواشی زیادی داشت و اعضای تیم میهمان بار‌ها به داوری اعتراض کرده و حتی در واکنش به پنالتی ثانیه‌های پایانی خیبر، برای دقایقی زمین بازی را ترک کردند.   در دیگر دیدار، چادرملو اردکان به مصاف نفت و گاز گچساران رفت که این بازی با تساوی بدون گل همراه شد. چادرملو با این تساوی ۵۷ امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند.   سایر نتایج لیگ آزادگان به شرح زیر است:‌   آریو اسلامشهر ۲ _ ۰ داماش گیلان   مس سونگون ۱ _ ۱ نفت مسجدسلیمان   مس شهر بابک ۳ _ ۰ خوشه طلایی   پارس جنوبی جم ۲ _ ۱ سایپا   شاهین بندر عامری ۰ _ ۰ شهرداری آستارا   شهر راز شیراز ۱_ ۱ مس کرمان   دیدار تیم‌های، استقلال ملاثانی با فجرسپاسی شیراز هم به دلیل همکاری نکردن باشگاه استقلال خوزستان و مسئولان ورزشگاه غدیر اهواز برگزار نشد.

دیگر خبرها

  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • مهدی: دیدار‌های سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود
  • خیبر به‌دنبال قایقرانی در دریای بابل