Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در این مدت بیش از ۵۲۴ هزار ماسک خانگی قابل شستشو در استان گلستان با کمک خیرین تولید و به صورت رایگان در مناطق هدف توزیع شد. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سرهنگ سیدموسی حسینی بعدازظهر امروز در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گلستان اظهار داشت: از ابتدای طرح غربالگری کرونا در استان ماموریت خودمان را با تابعیت از دانشگاه علوم پزشکی استان انجام دادیم و نیروهای بسیجی خود را به چهار بخش سفیران سلامت، رزمندگان سلامت، پشتیبانان سلامت و ناظرین سلامت تقسیم کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیجیان در طرح غربالگری کمک زیادی کردند و هزار و 476 نفر را برای طرح غربالگری به کار گرفتیم که 15 هزار نفر روز در این طرح همکاری کردند.

آخرین وضعیت تهیه و تولید ماسک در کرمان؛ نیاز روزانه به 200 هزار ماسکخودکفایی در تولید ماسک تا چند روزه آیندهگزارش ویدئویی تسنیم| جهادگران اراکی برای شکست کرونا همدل شدند/ ساخت دستگاه پلیسه‌زنی ماسک در شرکت ماشین‌سازی

سرهنگ حسینی تصریح کرد: 524 هزار و 541 عدد ماسک خانگی قابل شستشو با کمک خیرین طی این مدت تولید و به صورت رایگان در مناطق هدف توزیع شد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: رزمایش دفاع بیولوژیک هم طی این مدت در سه شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/588/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت ماهی از قفس در گلستان

جباری گفت: طی ماه‌های گذشته بیش از ۲۲۰۰۰ قطعه ماهی در "قفس پرورش ماهی" رهاسازی شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا ۲۰ روز آینده، بیش از ۳۰ تن ماهی از این قفس برداشت شود.

او افزود: پرورش ماهی در قفس در راستای توسعه آبزی‌پروری و رونق اقتصاد استان با رویکرد اقتصاد دریا محور و افزایش تولید ماهی در گلستان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پرورش ماهی در قفس باعث کاهش فشار صید بی رویه از دریا و حفظ ذخایر آبزیان و سلامت اکوسیستم‌های دریایی می‌شود و این امر به حفظ ذخایر طبیعی آبزیان دریایی کمک می‌کند.
جباری گفت: پرورش ماهی در قفس می‌تواند برای افراد بومی زیادی در استان گلستان اشتغال ایجاد کند و همچنین این امر باعث تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" می‌شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: استان گلستان یکی از استان‌های مستعد و پیشرو در زمینه پرورش ماهی در قفس است.

در حال حاضر ۷۵ قفس در پهنه آبی استان مستقر است و پیش بینی می‌شود در سال جاری بیش از ۸۰ تن ماهیدر این قفس‌ها تولید شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از برنامه متفاوت رضا رشیدپور
  • تولید و ذخیره سازی ۴۳ هزار تن بذر گندم در گلستان
  • برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند
  • آغاز برداشت ماهی از قفس در گلستان
  • رفع اختلال سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • رفع اختلال در سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • رجزخوانی بسیجیان در رژه روز ارتش کرمانشاه
  • سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند
  • تولید فولاد ایران از مرز ۳۲ میلیون تن عبور کرد
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد