Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس یازدهم گفت: در راستای حمایت از تولید کنندگان‌ و اصناف در این ایام تعطیلی بازار، عوارضی که از اصناف و مشاغل خرد دریافت می‌شود باید مورد بخشودگی قرار گیرد‌. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

احمد راستینه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با اشاره به تعطیلی فعالیت اصناف به دلیل وجود ویروس کرونا اظهار داشت: ما متاسفانه با یک مسئله جدی جهانی روبه‌رو هستیم و در بسیاری از کشورها به یک بحران بسیار بزرگ تبدیل شده و امروز در جمهوری اسلامی با تدابیری که اتخاذ شده در حوزه‌ کنترل و مهار ویروس کرونا موفق بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید ماسک در چهارمحال و بختیاری توسط دستگاه تمام اتوماتیک انجام می‌شودکارگاه‌های تولید ماسک‌ در شهرهای مختلف چهارمحال و بختیاری؛ گروه‌های جهادی که آتش به اختیار عمل کردندعزم شهرک‌های صنعتی ‌چهارمحال و بختیاری برای تامین نیازهای مردم در مبارزه با کرونا‌

وی افزود: اما این کنترل‌ و مهار هزینه‌های اقتصادی از جمله تعطیلی بخشی از ظرفیت‌های‌ اقتصادی و بازار به‌ویژه خرده مشاغل و مشاغل بازاری‌ را بر کشور تحمیل کرده و با یک‌ آسیب مواجه شدند‌ که نیازمند یک بسته حمایتی از خرده مشاغل هستیم.

منتخب مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این چندماه حداقل مجلس شورای اسلامی یا نمایندگان فعلی مکلف هستند در یک پیگیری جدی یک بسته حمایتی برای کمک به خرده مشاغل شکل دهند‌.

راستینه ادامه داد: در غیر این صورت در مجلس آینده یکی از مواردی که در مجلس یازدهم باید پیگیری‌ شود، ترمیم آسیب‌‌های اقتصادی در زمان شیوع ویروس کرونا  است‌. 

وی با بیان اینکه چند اتفاق برای حمایت از اصناف باید رخ دهد، گفت: یکی از حمایت‌ها، بخشودگی مالیات است که حتما باید پیگیری و انجام شود. 

منتخب مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موارد، پرداخت تسهیلات کم بهره است که باید نقدینگی لازم برای ترمیم خرده مشاغل و کارخانه‌های کوچک در اختیار گذاشته شود‌. 

راستینه تصریح کرد: ارزش افزوده امسال به صورت یک برنامه پلکانی در اختیار خرده مشاغل قرار گیرد و عوارضی که از اصناف و مشاغل خرد دریافت می‌شود باید مورد بخشودگی قرار گیرد‌.

انتهای پیام/7540/ ز

R7540/P/S6,54/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا منتخب مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: بارش باران محور‌های شهرکرد به کوهرنگ، شهرکرد به فارسان و بروجن به شهرکرد را لغزنده کرد.

بیشتر بخوانید

محور‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری لغزنده است

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد از این محور‌ها را دارند احتیاط لازم را داشته باشند.

نوربخش از رانندگان خواست: با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری