Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،گفت: با شناسایی ۱۸ بیمار جدید از دیروز، تعداد مبتلایان به کرونا به هزار و ۷۵ نفر در استان رسیده است.

نامدار افزود: تا کنون ۷۲۳ بیمار بهبود یافته اند و آخرین نفر آن‌ها فردی ۹۵ ساله بود که پس از ۱۳ روز درمان از بیمارستان امیرالمومنین بویین زهرا مرخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: همچنین تا کنون ۱۶۰ نفر از مبتلایان به کرونا جان باخته اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تا کنون ۲۵ نفر از بیماران کرونایی برای کاهش سرایت به خانواهایشان در نقاهتگاه واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین پذیرش شده اند.

نامدار افزود: همچنین تا کنون بالغ بر ۸۶ درصد از جمعیت استان تحت پوشش غربالگری غیر حضوری کرونا قرار گرفته اند و از این تعداد ۲۵ هزار و ۷۵۱ نفر توسط پزشک ویزیت شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در حال حاضر بیشترین نیاز دانشگاه استفاده از منابع مالی خیران است تا بتواند زیر ساخت‌های مورد نیاز را از جمله دستگاه‌های تنفسی و دستگاه‌های مانیتور تامین کند.

نامدار از خیران خواست کمک‌های خود را به حساب مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی واریز کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی تا کنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­  دکتر بنار در نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم در حال برگزاری است افزود: ما در مجموع ۲۶۳ هزار دانشجو داریم که از این تعداد بیش از ۸۶ هزار دانشجوی خوابگاهی مجرد و ۸۶۴ دانشجوی خوابگاهی متأهل هستند و ۵ هزار متقاضی داریم که خوابگاه ندارند. مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد خوابگاه‌های متأهلی هزار و ۶۹ و مجموعه تخت‌های خوابگاه‌های مجردی ما ۹۱ هزار تخت است، گفت: با توجه به فرسودگی برخی خوابگاه‌ها و پذیرش دانشجویان جدید حدود ۵۷ هزار تخت نیاز داریم که باید اضافه شود.

دیگر خبرها

  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • دو بیماری‌ای که بیشتر مردم ایران را تهدید می‌کند
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین 
  • عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد طی سال گذشته سگ‌ها بودند