Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@21:12:22 GMT

افزایش ۲۵ درصدی میزان مردم به بیمارستان‌ها

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۵۱۵

افزایش ۲۵ درصدی میزان مردم به بیمارستان‌ها

باشگاه خبرنگاران جوان: علیرضا زالی فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران در اخبار شبکه ۵ اظهار کرد: علی رغم اینکه مردم در روز طبیعت با ما همکاری خوبی داشتند، اما طی دو روز گذشته شاهده تغییر جدی در تردد در سطح شهر تهران بودیم و این مسئله موجب شد تا میزان مراجعه مردم به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراجعه مردم به بیمارستان‌ها ۲۵ درصد افزایش یافت

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته میزان بستری بیماران در بخش عادی به اندازه ۲۵ درصد و در بخش‌های ویژه به میزان ۱۵ درصد رشد داشته است. همچنین در میزان مراجعه افراد به مراکز درمانی نسبت به روز گذشته ۲۸ درصد رشد داشته ایم.

زالی تاکید کرد: مردم باید همکاری بیشتری با ما داشته باشند و دولت باید تمام شرایط حضور نیافتن مردم را درسطح شهر اجرایی کند. افزایش تردد‌ها باعث بروز مشکلات متعددی برای ما و افزایش میزان مراجعه مردم به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی می‌شود.

او تاکید کرد: مسائل اقتصادی و مشکلات کسبه از جمله مسائلی است که باعث افزایش تردد‌ها در سطح شهر می‌شود، اما متاسفانه باید بگویم که برخی از شرکت‌های خصوصی مصوبه‌های ستاد را تمکین نکرده و قوانین را رعایت نمی‌کنند، به طوری که برخی از افراد با ما تماس گرفته و گله‌مند بودند از اینکه حتی برخی از مسئولان اداره‌های دولتی بنا بر تشخیص خودشان عمل می‌کنند و ما این مسئله را به استانداری تهران بازگو کردیم.

زالی ادامه داد: متاسفانه برخی از اداره‌جات بخشنامه دولت را اجرا نمی‌کنند و این مسئله سبب افزایش میزان بار مراجعه مردم به بیمارستان‌ها می‌شود.

فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران ادامه داد: باید تصمیم‌های بازدارنده و جدی‌تر در تهران بکار بگیریم و بسته‌های حمایتی و تشویقی برای افراد آسیب پذیر در نظر گرفته شود.

او گفت: میزان مراجعه مردم به بیمارستان افزایش چشمگیری داشته است. وضعیت ما در زمینه کنترل بیماری در تهران مطلوب نیست و حجم بالای مراجعات طی دو روز گذشته سبب افزایش فشار بر روی تیم‌های درمانی می‌شود و به دلیل حجم بالای کار آن‌ها دچار خستگی خواهند شد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: زالی کرونا بیمارستان ها مراجعه مردم به بیمارستان ها میزان مراجعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده و باعث صرفه جویی هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری