Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@12:23:57 GMT

سوال استاندار و پاسخ مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۵۴۱

سوال استاندار و پاسخ مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌غربی

«محمدمهدی شهریاری» روز یکشنبه در این جلسه اظهار داشت: روشنگری در مورد «رعایت نکات بهداشتی هنگام مایه‌کوبی دام‌ها و اینکه چرا از حمل و نقل خوراک دام در شهرستان‌های استان جلوگیری می‌شود»، ضروری است؛ زیرا اولی موجب ایجاد شبهه و دومی به افزایش کرایه خودروها منجر می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌غربی نیز ابتدا گزارشی از وضعیت کنترل‌های بهداشتی محیطی در سطح استان ارائه و از ضبط ۲۰ تن فرآورده غیرمجاز، پلمب ۱۰۰ واحد غیرمجاز، ارجاع ۲۳ واحد به دادسرا و پنج واحد به تعزیرات طی ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کامیار داهیم» افزود: دامپزشکی استان علاوه بر این، ۵۲ محور را برای کنترل کشتارهای غیرمجاز تحت‌نظر داشته و سه تن فرآورده غیرمجاز را هم امحاء کرده است.

وی در ادامه به دغدغه و سوالات استاندار پاسخ داد و اظهار داشت: حمل و نقل دام زنده و حتی طیور بر اساس ثبت در سامانه انجام می‌شود و در غیر این صورت مشمول قاچاق می‌گردد؛ لذا محدودیت‌های حمل و نقل به دلیل ثبت نشدن آن در سامانه طرح شده است.

وی افزود: تامین خوراک صنعتی مورد نیاز برای واحدهای دامداری و مرغداری هم باید در سامانه ثبت شود و بارنامه دریافت گردد اما در حال حاضر برای علوفه هیچگونه مجوزی لازم نیست و بیشتر بر اساس مراودات محلی انجام می‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی هم به ظاهر قانع شد و در پایان خطاب به فرمانداران استان، گفت: در این مورد مساعدت لازم را انجام دهید تا دامدارانی که از شهرستان‌های دیگر علوفه خود را تامین می‌کنند، به قاچاق روی نیاورند و قیمت حمل و نقل نیز افزایش نیابد.

به گزارش ایرنا بیست‌وپنجمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی حدود دو و نیم ساعت به طول انجامید و فرمانداران استان نیز از طریق ویدئوکنفرانس در جلسه حضور داشتند؛ در این جلسه بیش از ۱۰ نفر از اعضای ستاد و از جمله فرمانداران خوی و مهاباد اظهار نظر کردند و پیشنهاد و مصوبه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی تعزیرات حمل و نقل خوراک دادسرا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران آذربایجان غربی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری "کنگره ملی شهدای غریب در اسارت" آذربایجان غربی گفت: با رویکرد مردمی سازی فعالیت‌های بنیاد شهید در نظر داریم تشکل‌های جامعه ایثارگری را تقویت کرده و افزایش دهیم و در حال حاضر پنج تشکل ایثارگری در استان فعال است.

 حجت الاسلام داوود میرزایی  افزود: آذربایجان غربی از استان‌های برجسته در انجام فعالیت‌های فرهنگی است که در صحنه‌های مختلف هم حضور دارند.

وی از انجام تمهیدات برای برگزاری کنگره استانی شهدای غریب در اسارت آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، مهمترین هدف برگزاری این همایش است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این کنگره شناسایی و معرفی این شهداست و تولید سند و مستند از یادواره‌های شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در این راستا اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه شهدای اسارت در مظلومیت به شهادت رسیده اند، گفت: این کنگره با دستور رییس جمهور آغاز شده و در تمامی استان‌ها هم یادواره استانی تعریف و پیشتر در استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه شهدا در اوج معنویت، عرفان و معرفت بودند، افزود: وظیفه امروز ما در برابر شهدا، حفظ و ترویج فرهنگ شهدا و حرکت در مسیر آرمان‌های شهیدان است تا در قیامت شرمنده آنان نشویم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است، اظهار کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد که ادامه‌دهنده مسیر شهدا باشیم.

"کنگره ملی شهدای غریب در اسارت" قرار است در تیرماه سال جاری برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه