Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام شهدی روز یکشنبه در بیست و پنجمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: بر اساس مصوبه‌های این کمیته و با توجه به قرار گرفتن در فصل کشت بهاره و حمل کالاهای اساسی و استراتژیک از جمله بذر و سموم و کالاهایی از این قبیل، هماهنگی لازم با فرماندهی انتظامی جهت تسهیل حمل این کالاها انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: سم‌فروشان و بذرفروشان در نواحی روستایی می‌توانند فعالیت داشته باشند ولی فعالیت این صنف در داخل شهر بدین‌گونه بوده که تنها ۲۵ درصد این صنف به صورت کشیک و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تایید جهاد کشاورزی می‌توانند ارائه خدمات کنند. 

ربیس کمیته اقتصادی ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: محصولات یکی از شرکت های تولید دستکش استان تا چند روز آینده به صورت بسته‌های پنج جفتی در کل استان توزیع می‌شود. 

«شهدی» اظهار داشت: با توجه به فصل کشاورزی و تاکید استاندار آذربایجان‌غربی تمامی بانک‌های غیرتخصصی بر اساس ماده ٣٣ قانون ششم توسعه ۱۵ درصد از تسهیلات خود را به امر کشاورزی اختصاص می‌دهند؛ همچنین بانک‌های عامل نسبت به اعطای تسهیلات از محل مازاد منابع خود به بنگاه‌های اقتصادی و اصناف باید اقدام کنند. 

وی با بیان اینکه در جنوب استان و همچنین شهرستان بوکان نمایندگی کارخانه قند اصفهان اقدام به خرید چغندر، گندم و توزیع بذر می‌کند و این امر باعث تجمع می‌شود، افزود: فرمانداری‌های شهرستان‌های جنوب استان باید برای جلوگیری از شیوع کرونا و همچنین جلوگیری از خروج محصول چغندرقند از استان اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش ایرنا بیست‌وپنجمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی حدود دو و نیم ساعت به طول انجامید و فرمانداران استان نیز از طریق ویدئوکنفرانس در جلسه حضور داشتند؛ در این جلسه بیش از ۱۰ نفر از اعضای ستاد و از جمله فرمانداران خوی و مهاباد اظهار نظر کردند و پیشنهاد و مصوبه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی اصناف پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی اصناف ویروس کرونا آذربایجان غربی اصناف آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق

به گزارش قدس آنلاین، جلسه ستاد اقتصادی دولت صبح امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی و به منظور بررسی آخرین وضعیت پیشگیری و مقابله با قاچاق برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دبیر ستاد مبارزه با قاچاق ضمن ارائه گزارشی از وضعیت قاچاق کالا و سوخت از مبادی ورودی رسمی و غیررسمی، به دیگر ابعاد این پدیده از جمله حجم بالای گردش مالی قاچاق، استفاده از بسترهای قانونی برای دور زدن قانون، مسیرهای قاچاق کالا و سوخت از خارج به داخل و از داخل به خارج و همچنین نقش پشتیبانان مسیر و روند قاچاق پرداخت.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش و همچنین نقطه نظرات اعضای ستاد اقتصادی دولت در سخنانی با بیان اینکه مبارزه و مقابله با قاچاق، کمک به تولید و اشتغال در کشور است، بر برنامه‌ریزی هماهنگ همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به شناسایی و مسدودسازی بسترهای قاچاق و همچنین هماهنگی کامل با ستاد مقابله با قاچاق برای مقابله بی‌امان با این معضل اقتصادی تاکید کرد.

رئیسی با اشاره به آثار سوء ضد تولیدی قاچاق، تبیین ابعاد خسارت‌های قاچاق به زیرساخت اقتصادی کشور را برای مدیران و همه استانداران ضروری دانست و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق امری فرادستگاهی است و همه مدیران دولتی موظفند بدون هرگونه تاخیر با بهره‌گیری از قانون موجود و به کارگیری همه ظرفیت‌ها، مقابله قاطع با قاچاق را جزو اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

همچنین رئیس جمهور در این جلسه بر اجرای دقیق و کامل قانون تازه به تصویب رسیده ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری، ملوانی و ته‌لنجی) با همکاری همه دستگاه‌های مسئول و اعمال نظارت جدی بر نوع و میزان کالاهای وارداتی و ثبت اطلاعات آن در سامانه‌های گمرکات کشور تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های امدادی لامرد برای مقابله با سیلاب در آماده‌باش هستند
  • تأکید رئیسی بر مقابله بی‌امان با قاچاق سوخت
  • تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق
  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • تاکید رئیسی بر اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر کولبران
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به کار گرفته شود
  • مبارزه با قاچاق امری «فرادستگاهی» است
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق به کار گرفته شود
  • تأکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • وزیر اقتصاد: دوره جدیدی از مقررات گذاری در نظارت بر اصناف خواهیم داشت