Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@05:40:35 GMT

فعالیت ادارات هرمزگان از ۲۳ فروردین ماه آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۶۱۶

فعالیت ادارات هرمزگان از ۲۳ فروردین ماه آغاز می‌شود

فریدون همتی عصر یکشنبه پس از حضور از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس در جلسه ستاد ملی مقابله و مدیریت بیماری کرونا، با اشاره به تصمیمات این ستاد، اظهار داشت: ساعت کار ادارات نیز طبق تصمیم ستاد از ۷ صبح تا ۱۴ عصر می باشد که با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان هر گونه تغییر ساعت کاری اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای خدماتی و تولیدی کم ریسک می‌توانند از ۲۳ فروردین ماه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت و درمان، فعالیت خود را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی بیان داشت: صنف ها و واحدهای پرریسک که موجب تجمع بیشتر افراد می شوند، همچنان تا ۳۰ فروردین ماه تعطیل خواهند بود اما واحدها و صنوفی که خدمات رسانی ضروری را به مردم باید انجام دهند با نظارت سازمان صمت و اتاق اصناف باید فعال باشند.

استاندار هرمزگان گفت: همچنین طبق تصمیم این ستاد تا ۳۰ فروردین ماه مسافرت های بین استانی ممنوع است و بر این اساس کنترل و مراقبت شدید در تمامی ورودی های استان ادامه دارد.

همتی تصریح کرد: مدارس و دانشگاه‌ها نیز فعلا تا ۳۰ فروردین تعطیل هستند و آموزش از طریق فضای مجازی و رسانه ملی ادامه دارد و تصمیم لازم برای ادامه محدودیت ها یا لغو آن در نشست های بعدی گرفته خواهد شد.

شمار مبتلایان به کرونا در استان هرمزگان تا شانزدهم فروردین ماه به ۲۳۴ نفر رسید که از این شمار ۱۷ نفر فوت شدند.

بیشترین آمار ابتلا به کرونا در استان هرمزگان مربوط به شهرستان بندرعباس با ۱۲۰ نفر مبتلا گزارش شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خدمات رسانی فضای مجازی فوت وزارت بهداشت و درمان ماه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فروردین ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان بیش از ۲۶ هزار فرهنگی در ستاد‌های اسکان هرمزگان

قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: از ۲۷ اسفند سال گذشته ۶۲ هزار و ۹۵۹ مسافر در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان متعلق پذیرش و اسکان داده شده است.

محمد قویدل گفت: همانطور که پیش بینی شده بود با آغاز بخش دوم تعطیلات شمار مسافران نوروزی جزایر خلیج فارس افزایش چشمگیری یافت به طوری که شهرستان قشم امروز، بیشترین تعداد پذیرش مسافر را داشت.

وی افزود: مدارس ناحیه یک بندرعباس که نیز امروزافزایش قابل توجهی در شمار پذیرش مسافر را داشت، در جایگاه دوم و ناحیه ۲ بندرعباس در جایگاه بعدی از نظر تعداد پذیرش مسافر قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: این تعداد مسافر در قالب ۱۱ هزار و ۵۹۹ خانواده، خواستار اقامت در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش هرمزگان بوده اند.

۲ هزار و ۷۴۴ کلاس درس در قالب ۳۴۵ مدرسه در هرمزگان برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پذیرش ۷۰۳۰۰ مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان
  • مراکز منتخب معاینه فنی در ۱۰ و ۱۲ فروردین اعلام شدند
  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ های کشور
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روز‌های ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور
  • اسکان بیش از ۲۶ هزار فرهنگی در ستاد‌های اسکان هرمزگان
  • جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳