Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@14:30:40 GMT

مردم با یکدیگر مدارا و به مراجع قضایی کمتر مراجعه کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۶۲۱

مردم با یکدیگر مدارا و به مراجع قضایی کمتر مراجعه کنند

علی‌اکبر گروسی روز یکشنبه در بیست و پنجمین جلسه ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: مردم در این شرایط باید صبر پیشه کرده و اگر در دعاوی خود امکان انصراف وجود نداشت، پیگیری را برای ماه‌های بعد موکول کنند. 

وی ادامه داد: فقط کسانی که اخطاریه در دست دارند به مجتمع‌های قضایی مراجعه کنند و باقی افراد نیز می‌توانند دعاوی خود را به صورت سیستمی پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد: مراقبت از محل‌های تجمع یکی از اولویت‌ها بوده و دادگستری و مجتمع‌های قضایی یکی از محل‌های تجمع است که به شدت مورد کنترل قرار می‌گیرد. 

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه کار دستگاه قضا بسیار تخصصی بوده و کار جذب قاضی نیز بسیار طولانی است، گفت: در سطح شهرستان‌ها کمبود قاضی وجود دارد و با توجه به اینکه آنان با افزایش مراجعه در معرض بیماری هستند اگر این افراد هم دچار بیماری شوند، روند رسیدگی به امور و خدمات‌رسانی با مشکل مواجه می‌شود. 

وی بیان کرد: باید مراجعه‌ها به دستگاه قضایی با کنترل انجام شود تا کاهش مراجعات صورت گیرد. 

وی با اشاره به اینکه هرساله حدود هزار نفر از معتادان در جامعه جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد فرستاده می‌شدند، افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این امر انجام نگرفت. 

وی تاکید کرد: معتادان متهاجر به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی خطر جدی برای جامعه در رابطه با گسترش ویروس کرونا هستند و از این رو باید چند کمپ آماده شود تا آنان در این مکان‌ها نگهداری شوند. 

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: مرخصی چهار هزار زندانی استان نیز به دلیل کرونا تمدید می‌شود و بازگشت آنان هم به تدریج خواهد بود تا از شیوع این ویروس جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا بیست‌وپنجمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی حدود دو و نیم ساعت به طول انجامید و فرمانداران استان نیز از طریق ویدئوکنفرانس در جلسه حضور داشتند؛ در این جلسه بیش از ۱۰ نفر از اعضای ستاد و از جمله فرمانداران خوی و مهاباد اظهار نظر کردند و پیشنهاد و مصوبه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی ترک اعتیاد جامعه خدمات رسانی دستگاه قضایی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سمپاشی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرشته صادقی نسب  افزود: سطح مبارزه باعلفهای هرز غلات ۱۴۸ هزار و ۷۱۴ هکتار، سطح مبارزه با بیماری های غلات ۴۱ هکتار و مبارزه با سن غلات ۹۵ هزار و ۸۱۸ هکتار در مرحله مادری بود و سطح مبارزه با ملخ ۶۰۰ هکتار بوده است.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه مبارزه با ملخ‌ها در شهرستان سردشت انجام شده و ادامه دارد گفت: عملیات سم پاشی بر علیه آفت سن پوره شروع نشده است که در اسرع وقت اطلاع رسانی می شود ولی لازم است زارعان تا قبل از تخم ریزی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی بیان کرد: بیشترین مزارعی که مورد سم پاشی قرار گرفتند در شهرستانهای بوکان و مهاباد هستند و باتوجه به شرایط جوی مساعد و وجود شرایط مناسب جهت ایجاد و گسترش بیماری زنگ زرد گندم و بیماریهای برگی در مزارع غلات استان از کارشناسان شبکه مراقبت تقاضا می‌شود ضمن پایش دقیق مزارع، در صورت مشاهده بیماری سریعا به کشاورزان اطلاع رسانی لازم را درخصوص سمپاشی مزارع با سموم توصیه شده سازمان حفظ نباتات کشور انجام دهند.

صادقی نسب ادامه داد: مبارزه شیمیایی باید با نظارت کارشناسان مراکز خدمات جهاد کشاورزی و کلینیک‌های گیاه پزشکی و در زمان مناسب انجام گیرد تا علاوه بر کارآیی و اثربخشی موثر، میزان استفاده از سموم شیمیایی کاهش و این آفت بر روند تولید و از بین رفتن خاصیت نانوایی گندم تاثیر نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • پایانی بر شروع دوباره طبابت دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سمپاشی شد
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه