Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:37:59 GMT

تولید و توزیع ۳۰۰ هزار ماسک در استان ایلام توسط سپاه

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۶۷۶

تولید و توزیع ۳۰۰ هزار ماسک در استان ایلام توسط سپاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی عصر یکشنبه در جریان بازدید از گروه‌های جهادی دره شهر اظهار کرد: سپاه امیرالمومنین (ع) استان از ابتدا شیوع بیماری کرونا در کشور با هدف خدمت تمام قد در کنار مردم بوده است.

وی بیان کرد: در همین راستا در حوزه‌های خدمات به مردم، توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع مواد بهداشتی و گند زدایی معابر اقدامات موثری را انجام دادیم که توزیع ۳۰۰ هزار ماسک رایگان در بین مناطق آسیب پذیر تنها نمونه‌ای کوچک از اقدامات صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شاکرمی عنوان کرد: با توجه به بیکاری تعداد زیادی از مردم استان به دلیل شیوع کرونا، توزیع بسته‌های خوراکی ۵۰۰ هزارتومانی در کل استان در دستور کار قرار گرفت و در روزهای آینده با برنامه ریزی انجام شده مبلغی بالغ بر چهار میلیارد تومان بسته‌های خوراکی در بین افراد آسیب دیده توزیع خواهد شد.

وی افزود: یکی از کارهای مهم و بزرگ، طرح ملی غربالگری بود که سپاه با ۴ چهار هزار و ۷۰۰ نیروی بسیجی در قالب تیم‌های مختلف به کمک علوم پزشکی استان آمد و تاکنون غربالگیری ۹۰ درصدی مردم استان انجام شده است.

کد خبر 4893128

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه ایلام ویروس کرونا ایلام ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام شهرکرد فاصله گذاری اجتماعی گرگان طرح غربالگری روز طبیعت بارش باران سال جهش تولید بیرجند ماسک طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، هم ا کنون چند شرکت معتقدند ربات های انسان نما می توانند کمبود احتمالی نیروکار را جبران کنند و فعالیت های تکراری و خطرناک یا خسته کننده را در صنایعی مانند لجستیک، انبارداری، خرده فروشی و تولید انجام دهند.

ماسک در یک تماس دسته جمعی با سرمایه گذاران اعلام کرد که احتمالا ربات تسلا (اپتیموس) تا پایان سال برای انجام وظایفی در کارخانه آماده باشد. شرکت بوستون دینامیک سال های زیادی صرف توسعه ربات های انسان نما کرده است. در سال جاری میلادی استارت آپ فیگور که از سوی مایکروسافت و انویدیا پشتیبانی می شود، اعلام کرد قرارداد شراکتی با بی ام دبلیو خودروساز آلمانی امضا کرده تا ربات های انسان نما را در واحدهای خودروسازی در آمریکا به کار گیرد.

ماسک قبلا اعلام کرده بود فروش ربات احتمالا به بخش بزرگتری نسبت به دیگر فعالیت های تسلا از جمله خودروسازی تبدیل شود.

تسلا نخستین نسل ربات های اپتیموس به نام بامبل بی را در سپتامبر 2022 میلادی نماش داد. در سال جاری میلادی این شرکت یک ویدئو از نسل دوم ربات دوپای خود در حال تا کردن تی شرت را منتشر کرد.

کد خبر 6087174 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • زباله‌های پلاستیکی نفس ایلام را بند آورده اند
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • 4 خوراکی خوشمزه و خنک برای فصل گرم
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است