Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@09:51:18 GMT

سرقت میلیاردی پرستار از خانه بیماری در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۷۱۲

سرقت میلیاردی پرستار از خانه بیماری در مشهد

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پرستاری که با سوء‌استفاده از موقعیت کاری خود طلا و وجوه نقد به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را از خانه یک بیمار در مشهد سرقت کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرتیپ محمد کاظم تقوی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مشهدی مبنی بر سرقت مقدار قابل توجهی طلا و وجه نقد از گاوصندوق خانه مسکونی اش دستور لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: کارآگاهان پایگاه پلیس آگاهی در مشهد وارد عمل شدند و دو کارگر و پرستار این خانه به عنوان مظنون به پلیس آگاهی هدایت و تحقیقات از آنها انجام شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پرستاری که در این خانه مشغول فعالیت بود تحت نظر گرفته شد و پس از جمع آوری ادله توسط پلیس، به سرقت ۱۰ میلیارد ریال طلا و وجوه نقد از داخل گاو صندوق اعتراف کرد.

تقوی افزود: متهم به دادسرا معرفی و بر اساس احکام صادره قضایی روانه زندان شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان پلیس زندان اخبار حوادث پرستار سرقت مشهد بیماری میلیاردی کرونا عکس فیلم تهران ویروس کرونا در جهان تلگرام ویروس کرونا جوان بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد

به گزارش روابط عمومی پليس، سرهنگ "تقي توئي" با اعلام جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي اعلام اطلاعاتي مبني بر اينکه يک دستگاه اتوبوس در حال جابجايي تعداد زيادي سيگار قاچاق است، بلافاصله موضوع با جديت در دستور کار قرار گرفت. وي با اشاره به اينکه اين اتوبوس در پليس راه بجنورد متوقف شد، افزود: در بازرسي از اين خودرو 37 هزار نخ سيگار قاچاق کشف و ضبط شد. اين مقام انتظامي با بيان اينکه ارزش اين تعداد سيگار قاچاق 1 ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد شده است، ياد آور شد: در اين رابطه يک نفر متهم دستگير و بعد از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و خودرو نيز راهي پارکينگ شد ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد