Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه کارکنان خستگی ناپذیر این سازمان در شرایط حساس کنونی و در راستای حفظ رفاه حال هموطنان تا پای جان تلاش می‌کنند، گفت: 110 نفر از کارکنان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در مسیر خدمت، به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که ۲ تن از آن‌ها جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین ‌نیوز به نقل از ایلنا، محمد تیموری اظهار داشت: در سال 99 شاهد درخشش انسان‌های بی‌ادعایی هستیم که تمام ایام نوروز خود را در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای نگهداری از راه‌ها و تردد ایمن مردم صرف کرده‌اند.

وی افزود: کارکنان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سربازان گمنامی هستند که به هنگام بروز سیل، ریزش کوه و یا برف و یخبندان به مسافران و رانندگان در جاده‌ها با هدف ارتقا ایمنی سفر،‌ تردد روان و ارتقا خدمات حمل‌ونقل برای کاربران راه‌ها فعالیت و خدمت‌رسانی می‌کنند.

عضو هیات عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با توجه به اینکه 90 درصد حمل‌ونقل بار و مسافر در شبکه جاده‌ای کشور به طول 220 هزار کیلومتر انجام می‌شود و حجم جابجایی‌های روزانه در شرایط عادی به حدود روزانه 8 میلیون تردد می‌رسد، تصریح کرد: فعالیت در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای یکی از مشاغل سخت و طاقت فرسا به حساب می‌آید چراکه ضمن حراست از سرمایه‌های ملی،‌ ایمنی تردد برای استفاده کنندگان از راه‌ها را نیز فراهم می‌سازند.  این سازمان از نظر مسئولیت پذیری و با توجه به کمبود‌ها، همواره با اقدامات جهادی توانسته است از جبهه‌های خدمت سربلند بیرون آید.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کووید 19 در ایران، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پابه‌پای سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان در مسیر شکست این ویروس منحوس، طبق دستورات ستاد مرکزی مدیریت بیماری کرونا به یکایک وظایف خود عمل کرده و کارکنان این سازمان بزرگ از هیچگونه تلاش و کوششی فرو نگذاشته‌اند.

تیموری با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور که ویروس کووید 19 بیش از 50 هزار نفر را مبتلا  و جان بیش از 3500 شهروند ایرانی را گرفته است،‌ گفت: در این بین 110نفر از کارکنان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز به بیماری منحوس کرونا مبتلا شده‌اند که 2 تن از آن‌ها در راه خدمت به مردم و میهن اسلامی جان به جان آفرین تسلیم کرده‌اند.

وی یادآور شد: ناگفته نماند، رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای که در خط مقدم جبهه‌های جنگ اقتصادی،‌ داوطلبانه برای حمل کالاهای اساسی  از بنادر به نقاطمختلف کشور اقدام می‌کنند نیز جزو خانواده بزرگ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای محسوب می‌شوند و مورد حمایت این سازمان قرار دارند که این اقدام شجاعانه برای تامین مایحتاج مردم در شرایطی که هموطنان برای قطع زنجیره حیات بیماری کرونا از خانه‌های خود بیرون نمی‌آیند نیز جای قدردانی و تشکر دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محمد تیموری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ درصدی حمل بار و کالا در جاده‌های استان قزوین

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با جابه‌جایی ۱۲ میلیون و ۲۲۷ هزار تن کالا عملکرد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در حوزه حمل بار در سال گذشته حدود ۱۰ درصد درصد رشد داشته است.

جواد حق‌لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از رشد حدود ۱۰ درصدی حمل کالا در این استان خبر داد و اظهار کرد: با جابه‌جایی ۱۲ میلیون و ۲۲۷ هزار تن کالا عملکرد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در حوزه حمل بار در سال گذشته حدود ۱۰ درصد درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ تعداد صدور بارنامه هم به ۸۰۴ هزار و ۸۹۷ برگ رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ با رشد حدود ۷ درصدی همراه بوده است که رشد مناسبی به شمار می‌آید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همچنین با اشاره به راهکارهای بهبود فضای کسب‌وکار در صنعت حمل‌ونقل استان گفت: جلوگیری از فرار بار، ترغیب صاحبان کالا به بهره‌گیری از عملیات حمل قانونمند بار تحت صحابت بارنامه، ارتقای فضای قانونمداری در پایانه عمومی بار و توزیع عادلانه کالا از جمله این راهکارهاست.

حق‌لطفی ادامه داد: بهسازی فضای فیزیکی پایانه، تعامل انجمن‌ها و بخش خصوصی برای برخورد با هرگونه تخلف احتمالی، ارتقای حفاظت فیزیکی پایانه از طریق نصب دوربین‌های نظارتی و بهبود روشنایی پارکینگ‌ها از دیگر راهکارهای این حوزه به شمار می‌رود.

وی همچنین درباره روند پیشرفت طرح‌های قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حوزه احداث و بهسازی راه‌های روستایی این استان گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای بین استان قزوین با این قرارگاه ۶۶۷ کیلومتر راه روستایی با بیش از ۲۰ خانوار در استان قزوین طی مدت سه سال احداث، اصلاح و بهسازی خواهد شد.

کد خبر 745597

دیگر خبرها

  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • رشد ۱۰ درصدی حمل بار و کالا در جاده‌های استان قزوین
  • ابتلای ۱۳ هزار نفر به هموفیلی در ایران 
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • پاکسازی ۱۴۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی لرستان در برابر بیماری قارچی زنگ زرد
  • آماده باش نیروهای راهداری هرمزگان پس از هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم