Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@15:19:59 GMT

رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه در شهرک صنعتی روی زنجان+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۷۳۴

رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه در شهرک صنعتی روی زنجان+ فیلم

سپاه انصار المهدی استان زنجان(عج) رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه را در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا در شهرک صنعتی روی زنجان برگزار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; با انتشار ویروس کرونا در ایران و ایجاد یک وفاق و همدلی در بین ملت مسلمان ایران برای شکست این ویروس منحوس، مردم علاوه بر اقدمات حفاظت فردی به کمک دستگاه های دولتی و حکومتی برای ضدعفونی معابر و مکان های عمومی آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نهاد هایی که از اولین روز های انتشار ویروس کرونا در صحنه ها حاضر بوده و هست نیروهای مردمی بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که مانند دوران دفاع مقدس حماسه های بسیاری را از خود برای آیندگان به یادگار گذاشته و می‌گذارد.

صبح امروز بسیج کارگری استان زنجان به همراه یگان جنگ نوین تیپ 36 انصارالمهدی(عج) سپاه انصار المهدی استان زنجان(عج) در جهت ایجاد محیطی امن برای کارکنان شهرک صنعتی روی و اطمینان خاطر خانواده های کارکان شهرک صنعتی روی اقدام به ضدعفونی و گندزدایی در این محیط صنعتی کرد.

شهرک صنعتی روی با بیش از 5 هزار کادر صنعتی و کارگری و واحد تولیدی یکی از شریان های اصلی اقتصادی استان در زمان جنگ اقتصادی استکبار علیه نظام اسلامی به حساب می‌آید.

انتهای پیام/

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. رزمایش زنجان دانلود

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرک صنعتی روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث چند شهرک صنعتی در باوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیدمحسن البرزی اظهار کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» در این راستا در شهرستان باوی برنامه‌هایی در دستور کار است و اولین شهرستان در استان است که در راستای عملی کردن شعار سال از فروردین ماه اقدامات بسیار مهمی انجام داده است.

وی ادامه داد: احداث شهرک صنعتی رامین در شهر رامین و شهرک صنعتی دارویی در دستور کار است که در مراحل انعقاد تفاهم نامه هستند.

البرزی افزود: همچنین احداث شهر پوشاک در شهرستان در دستور کار است و در حال استعلام ملک موردنظر هستیم.

فرماندار باوی با اشاره به راه‌اندازی چندین شهرک صنعتی، گفت: راه‌اندازی این شهرک‌های صنعتی خود به خود باعث مشارکت مردم در اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود. همچنین برای احداث فاز‌های ۷ و ۸ نیروگاه رامین، مکاتبات لازم با نهاد ریاست جمهوری انجام شده است که در صورت عملی شدن این فازها، شاهد اشتغالزایی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در حوزه کشاورزی نیز سازمان جهاد کشاورزی وام‌های اشتغالزایی ارائه می‌دهد و کشاورزان شهرستان باوی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

البرزی عنوان کرد: طرح زراعت چوب مورد تاکید و در دستور کار دولت است. در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام و بیش از ۲۰۰ هزار نهال کاشته شده است که می‌تواند اشتغالزایی بسیار خوبی در منطقه داشته باشد و به مردم اطلاع‌رسانی شده است که در طرح زراعت چوب حتما ورود کنند.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود حداقل در یکی از شهرک‌های صنعتی شاهد اشتغالزایی بیش از هزار نفر به صورت مستقیم باشیم. با توجه به اینکه شهرستان باوی در مرکز استان واقع شده است، بسیاری از صنایعی که در شهرستان اهواز فضای کار ندارند، می‌توانند با اولویت اشتغالزایی نیروی بومی به باوی منتقل شوند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی ژاپن
  • سقوط 2 بالگرد نظامی ژاپن/ یک کشته و 7 مفقود
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران