Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:58:04 GMT

صاعقه جان دو جوان نیشابوری را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۷۶۷

صاعقه جان دو جوان نیشابوری را گرفت

به گزارش روز یکشنبه  اورژانس ۱۱۵ نیشابور مصطفی افشار نیک افزود: این حوادث یک مورد برای شخصی در حال رانندگی با موتورسیکلت و مورد دیگر در حال کشاورزی اتفاق افتاد که حادثه‌دیدگان در دم جان خود را از دست دادند.
وی اظهار داشت: ابن حوادث در حالی اتفاق افتاد که اطلاع‌رسانی و هشدارهای لازم از سوی سازمان‌های هواشناسی و دانشکده علوم پزشکی در مورد وضعیت قرمز جوی نیشابور انجام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: با توجه به تداوم بارندگی ها و احتمال رعد و برق در فصل بهار به شهروندان توصیه می شود از رفتن به مکان های مرتفع، لبه صخره ها، بلندی قله ها و ارتفاعات خطرناک بپرهیزند و هنگام رعد و برق از درختان، تپه‌ها، سیم های برق، لوله های فلزی و آب دوری کنند و از دست زدن به وسیله های فلزی از قبیل نرده های آهنی، قلاب ماهی گیری، دوچرخه، موتورسیکلت، واگن های راه آهن و لوازم فلزی خانه جدا خودداری کنند.
مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور نیشابور صاعقه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور نیشابور صاعقه سازمان اورژانس کشور نیشابور صاعقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۷۶۰ سکه فلزی در شهرستان مراغه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ غلامرضا زینالی با اشاره به کشف سکه و اشیا تاریخی از منزلی شخصی در روستای گل‌تپه از توابع شهرستان مراغه گفت: پس از کشف اشیای تاریخی عوامل یگان حفاظت شهرستان در محل حاضر شده اند.
وی در ادامه گفت: در این تفحص، یک عدد مجسمه سفالی، مجسمه فلزی تاریخی، کتیبه گچی نقوش‌دار و ۱۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی، کشف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی جمع‌آوری شد.

دیگر خبرها

  • صاعقه ومصدومیت شدید مرد رفسنجانی
  • مصدومیت شدید یک جوان بر اثر صاعقه در کرمان
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه
  • مرگ جوان ۱۹ ساله بر اثر برخورد صاعقه
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت
  • بازآفرینی تصویر عطار نیشابوری توسط عمار تفتی
  • کشف و ضبط ۱۷۶۰ سکه فلزی در شهرستان مراغه
  • مهم‌ترین حوادث کشور در هفته گذشته چه بود؟
  • صاعقه زدگی خانم ۴۵ ساله در سپیدان