Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی بدر شکوهی عصر یکشنبه در نشست خبری شورای اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونای استان با اشاره به مسئولیت شناسی مدنی اکثر مردم ایران در قبال شرایط بحرانی پیش آمده گفت: مردم آذربایجان شرقی نشان دادند که در برابر وظایف اجتماعی خود مسئولیت پذیر بوده و به اقتضای شرایط موجود عمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم کشور ما نشان دادند که نسبت به آنچه در کشورهای اروپایی رخ می‌دهد، تعهد مدنی بالاتری داشته و در شرایط بحرانی حاضر به همکاری با دولت و حاکمیت هستند.

بدرشکوهی نقش رسانه‌ها و سمن‌ها را در ارتقای سطح اعتماد اجتماعی بالا دانسته و گفت: برای ترمیم و ارتقای اعتماد عمومی نیازمند استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد استان هستیم که اگر این نهادها وارد پروسه اقناع سازی افکار عمومی شوند، قطعاً نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

وی با اشاره به تولید محتواهای مختلف متناسب با جامعه هدف به منظور بهینه سازی اواقات فراغت در شرایط کنونی گفت: در این راستا برخی برنامه‌ها به اداره آموزش و پرورش استان سپرده شده و برنامه‌هایی همچون مسابقات نقاشی توسط این نهاد اجرایی شد و از سوی دیگر برنامه‌هایی نیز توسط اداره ورزش و جوانان برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به تشکیل کمپین‌های مختلف در اوضاع کنونی در استان گفت: جو غالب به واسطه خود مردم، نهادهای مدنی و گروه‌های مرجع با دولت برای ماندن در خانه همراهی کردند اما در این میان عده‌ای محدود به دلیل عدم مطلوبیت در حوزه اعتماد اجتماعی حاضر به ماندن در خانه نشدند.

کد خبر 4893021

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری آذربایجان شرقی تشکل های مردم نهاد NGO ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام شهرکرد فاصله گذاری اجتماعی گرگان طرح غربالگری روز طبیعت بارش باران سال جهش تولید ماسک طبی ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی عسگری گفت: هفتمین سال بزرگداشت روز مراغه، با هدف شناساندن این شهرستان از ۱۲ اردیبهشت آغاز و به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همایش بزرگداشت روز مراغه ۱۶ اردیبهشت با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان شهرستان برگزار می شود.

به گفته دبیر روز مراغه، در طول این هفته مسابقات هنری در زمینه نقاشی، عکس، روزنامه نگاری، خوشنویسی و برنامه‌های جنگ شادی و موسیقی اجرا خواهد شد.

رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر مراغه افزود: هم‌زمان با این هفته ۲ طرح عمرانی شهرداری مراغه افتتاح و به بهره برداری رسیده و از فعالان علمی، فرهنگی، ورزشی، صنعتی و علمی تجلیل خواهد شد.

وی در ادامه گفت: تور رایگان مراغه گردی برای آشنایی با آثار تاریخی برای شهروندان راه اندازی و ۲۱ اردیبهشت برنامه بازدید از گوجه قلعه برپا شده و ور کشاپ مجسمه‌های آجری در پارک ملت مراغه برگزار خواهد شد.

عسکری، همچنین از ایجاد غرفه‌های صنایع دستی، عرضه با تخفیف تولیدات و توانمدی‌های مراغه و استان‌های مختلف خبر داد.

وی افزود: همزمان با روز مراغه، اردوی تیم ملی والیبال بنگلادش و مسابقات والیبال ساحلی کشور در مراغه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • توسعه متوازن آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی
  • نشست نمایندگان تشکل های کارگری وکارفرمایی با استاندار کردستان
  • اعلام برنامه‌های روز ملی گندم و نان در استان آذربایجان شرقی
  • اعلام برنامه های روز ملی گندم و نان در آذربایجان شرقی