Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@17:25:54 GMT

شناسایی ۱۵۰ ابتلای جدید به کرونا در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۱۰۵۵

شناسایی ۱۵۰ ابتلای جدید به کرونا در مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر حامد روحانی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۵۰ فرد مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان بستری و ۱۸۶ بیمار مبتلا به کرونا نیز در این مدت با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مرخص شدند.

او افزود: تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری شده در بیمارستان‌های استان در حال حاضر ۷۵۹ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه تمامی مطب‌ها و کلینیک‌های دندانپزشکی تا پایان فروردین ماه تعطیل هستند، ادامه داد: خدمات اورژانسی دندانپزشکی در مراکز معین شهر‌ها ارائه می‌شود.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کووید 19 شیوع کرونا تعداد مبتلایان به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بیمارستان موقوفه دکتر افشین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران در منطقه ۲۲ تهران از مناطق پر تراکم جمعیتی که فاقد بیمارستان عمومی دولتی است، ساخته خواهد شد و نخستین بیمارستان دولتی در این منطقه است که نیاز درمانی قشر زیادی از ساکنان غرب تهران را رفع خواهد کرد و به ارائه خدمات بهتر درمانی در یکی از مناطق پرتراکم تهران کمک می‌کند.

آغاز به کار ساخت این بیمارستان با تلاش و پیگیری دادستانی و رئیس دیوان عالی کشور آغاز شده است، برنامه ساخت این بیمارستان در بازه زمانی ۳۶ ماهه است. این بیمارستان در ۹ طبقه و ۲۷ هزار متر مربع زیربنا و دوطبقه پارکینگ به مساحت ۵ هزار متر مربع و ۱۱ هزار متر مربع فضای محیطی است.

دادستانی کل کشور، دیوان عالی کشور و دانشگاه علوم پزشکی ایران ساخت این بیمارستان را از محل موقوفه دکتر افشین و جلب مشارکت‌های مردمی در راستای شعار سال تولید با مشارکت مردم، انجام می‌دهد.

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت
  • بیمارستان مطهری قطب درمانی چشم پزشکی علوم پزشکی ایران خواهد شد
  • یک‌هزار کیلوگرم فرآورده‌های گوشتی غیرقابل مصرف در قم کشف شد
  • تخصیص بودجه برای بیمارستان ماهفروجک از نیازها است
  • شناسایی بیماران مبتلا به تب‌مالت در این استان
  • کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان